A Facebook frissítette a külső weboldalakba ágyazható hozzászólás modult.
Jobb integráció, könnyebb moderálás, más megjelenítés.
Nézzük a részleteket!
A közösségi média megtérülése
Az online világ egyik legnagyobb előnye a mérhetőség. De a mérhetőség jelenti a megtérülést is?
Főleg egy olyan közegben, minta a közösségi média, ahol nem a közvetlen eladás az elsődleges cél.
A kérdést egy másik vetülete: vajon milyen hatással van a közösségi média a többi online kampány eszközre?
IFrame: van élet az FBML oldal után [VIDEÓ]
Március 11-től a Facebook oldalakon nem lehet a már jól megszokott FBML füleket használni.
Szerepüket átveszik az alkalmazás alapú, IFRAME oldalak.
Tudd meg, hogyan kell Iframe alapú érkező fület készíteni Facebook oldaladhoz!
Videó és részletes leírás a kattintás után.
RE: Annyi a céges Facebook oldalaknak?
Megölte a Facebook az új hírfolyammal a céges oldalakat?
Elvágta az oldalak megjelenési lehetőségeit az új megoldással, vagy valami mást talált ki helyette?
Egyáltalán lehet-e létezni ilyen körülmények között a Facebookon egy céges weboldallal?
A HWSW cikke nyomán fejtegetünk.
Mennyire nézettek a Facebook üzeneteink?
Statisztika a kisebb létszámú Facebook oldalakhoz. Miből mit tudhatunk meg?
Tovább olvasomElvesztek az ismerőseid üzenetei a Facebookon?
A Facebook szó nélkül átrendezte a hírfolyamot, és automatikusan szűri az ismerőseidet és a bejelölt oldalaidat, annak alapján mennyire vagytok szoros kapcsolatban a tevékenységeitek alapján.
Ha nem tetszik ez az önkényes szűrés, és szeretnéd tudni, hogy kaphatod vissza az összes ismerősöd üzeneteit, kattints!
A 10 legnagyobb Facebook oldal hiba
Jó, ha van már Facebook oldalad, de ez nem elég. Ahhoz, hogy eredményes legyen, nagyon sok mindenre érdemes odafigyelni.
Íme 10(+1) hiba, amit érdemes elkerülni
Facebook hirdetés számtan
A Facebook hirdetések típusa és az elérhető emberek száma szorosan összefügg.
Kattints a részletekért, ha tudatosan szeretnél hirdetni!
Facebook hirdetés újdonságok
Több új lehetőséggel bővültek a hirdetési lehetőségek a Facebookon belül.
Végre elérhetjük a Szponzorált történeteket, ráadásul több beállításban, de nem csak ez változott.
Új szerkesztési lehetőség, egyszerűsített felület, gyorsabb beállítások állnak már rendelkezésünkre. Nézzük a részleteket!
Megváltoztak a Facebook oldalak!
Új megjelenés, új adminisztrációs lehetőségek, új létrehozási mód…
Sok kisebb-nagyobb változás, aminek köszönhetően a céges Facebook oldalak szebbek és használhatóbbak lesznek, mint valaha!
Olvasd el a részleteket!