Facebook hirdetés matek

Facebook hirdetés számtan

Facebook hirdetés matek
Mi az összefüggés a Facebook hirdetés típus és az elérhető emberek száma között?

Tegnap írtam arról, hogy milyen újdonságokkal szolgált a Facebook hirdetései rendszere.

Nem csak az új Szponzorált történet hirdetés típus az új, hanem a kapcsolatok beállításának rendszerét is átalakították.

E kettő pedig szoros összefüggésben van.

Aki figyelmes észrevehette, hogy ha szponzortál hirdetést választunk, akkor a rendszer azt írja ki, hogy kevesebb embert tudunk elérni a hirdetésekkel, ráadásul a kapcsolatok beállításának a lehetősége is eltűnik.

Ez azért van, mert a Szponzortál hirdetés típus választással rögtön kapcsolat rendszert is választunk.
De jó lenne tudni, hogy melyiket.
Összehasonlítottuk a különböző Facebook hirdetés típusokat és a különböző kapcsolati beállításokat, és a következőket találtuk:
  • Facebook hiredtés + akárki 13 fölött + csak a rajongók ismerősei bállítás eredményez ugyanannyi elérhető embert ad, mint a Szponzorált történetek + Like story beállítás.
  • A Facebook hirdetés + csak oldal rajongók eredményez ugyanannyi elérhető embert, mint a Szponzorált + Page Post Story beállítás.
Ezek természetesen csak akkor igazak, ha a többi beállítás (demográfia, stb.) a legtágabb kört engedi meg.

Kevesebb elérhető ember, mint rajongó

Fontos, megjegyezni, hogy ha olyan beállítást választasz, ami csak az oldalad rajongóinak szól, akkor a jelzett elérhető emberek száma nem annyi lesz, amennyien ténylegesen is lájkolták az oldaladat, hanem kevesebb.
Ez a szám a statisztikádban az elérhető havi felhasználók számával fog megegyezni.
Körültekintően válaszd meg tehát azt, hogy mit állítasz be, mert nagyban befolyásolja azt, hogy mennyi és milyen kapcsolatban levő embert érhetsz el!

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük