Az a baj a közösségi média a változásaival, hogy apró lépésekben történnek. 2013 körül, amikor az egyik Facebook oldalunk elérése
Tovább olvasom
Az a baj a közösségi média a változásaival, hogy apró lépésekben történnek. 2013 körül, amikor az egyik Facebook oldalunk elérése
Tovább olvasomAz országgyűlési április választás komoly próbatétel lesz minden hirdetőnek, ugyanis a politikai hirdetések ismét el fogják árasztani az online felületeket
Tovább olvasomMilyen közösségi platformokat használnak a magyar cégek? Milyen problémáik vannak a közösségi marketinggel? Mennyire tér el a marketinges cégek és az
Tovább olvasomA Facebook nyilvánosságra hozta a 2021. harmadik negyedéves adatait, de a száraz számok mellett több olyan dologról is beszéltek, amik
Tovább olvasomMilyen hosszú legyen egy videó a Facebookon? Álló, fekvő, négyzetes…? Hasonló kérdések biztosan eszedbe jutottak Neked is. A sok lehetőség
Tovább olvasomValljuk be, a Facebook és az Instagram az elmúlt években elkényelmesítette a marketingeseket! Weboldalak helyett Facebook oldalakat készítettek sokan, e-mail
Tovább olvasom*Covid Után Miért más 2021-től a marketing? Miért kell újragondolnunk a közösségi marketinget, a kommunikációnkat és a hirdetéseinket? Hogyan alakítsuk
Tovább olvasomAmióta csak foglalkozom a Facebookkal, rendszeresen megkapom a következő kérdést: mikor szűnik meg a Facebook? Nyilván mindenkit érdekel a Facebook
Tovább olvasomSokan beszélgetnek a közösségi médiában, sokkal írnak kommenteket mások posztjaira, de kevesen használják ezt igazán jól. Pedig a jó hozzászólások
Tovább olvasomA Google SiteKit kapcsán jutott eszünkbe, hogy érdemes lenne kicsit kibeszélni, milyen plugineket érdemes használni marketingeseknek WordPress-hez. Erről szólt Live
Tovább olvasom