Az Eventbrite és a Ticketmaster olyan új funkciót mutatott be a Facebookkal, aminél nem kell elhagyni a közösségi hálózatot ahhoz, hogy jegyet lehessen vásárolni különböző eseményekre.
A folyamat tulajdonképpen egyszerű. A Facebook eseményen rákattintunk a jegyvásárlás linkre (nem világos, hogy csak mobilon, vagy asztali környezetben is), az alkalmazáson belül kifizetjük a jegyet. Nem kell kimenni egy weboldalba, egy másik mobil appba, sehova.
Minden a Facebookon belül történik, ami a felhasználónak (főleg ha nem idegenkedik attól, hogy a Facebookon vásároljon) könnyebb. Az Eventbrite és a Ticketmaster valószínűleg több vásárlót kap, a Facebook pedig jutalékot. Legalább is a Ticketmaster esetében.
Ideje, hogy mindenki fejében összeálljon a kép:
- Korábban írtam már arról, hogy egyes webáruházak tudnak termékeket posztolni a Facebook oldalukra.
- A dinamikus termékhirdetéseknél közvetlen kapcsolat van a webáruházak és a Facebook között
- A Canvas hirdetések remek megoldások arra, hogy egy termék ínycsiklandó módon jelenjen meg mobilos környezetben.
- A Messengerben ott a közvetlen ügyfélkapcsolat lehetősége. Lásd KLM.com sztoriját.
- A Messengerben tudnak egymásnak pénzt átutalni az amerikai felhasználók
- Most pedig látunk mintát arra, hogy a teljes fizetési folyamat Facebookon belül valósul meg.
Gyakorlatilag már csak össze kell kötni a pontokat, és publikálni a nagyközönség felé, és mobilon átveszi a Facebook az uralmat az online értékesítések fölött.
Vajon mikor fogják bejelenteni? Talán pont a mai F8-on? 🙂