Remélhetőleg már csak néhány napot kell várni, hogy tényleg megnyíljon a Facebook felületén is az Instagram hirdetés lehetőség.

Jegyvásárlás Facebookon belül

Az Eventbrite és a Ticketmaster olyan új funkciót mutatott be a Facebookkal, aminél nem kell elhagyni a közösségi hálózatot ahhoz, hogy jegyet lehessen vásárolni különböző eseményekre.

A folyamat tulajdonképpen egyszerű. A Facebook eseményen rákattintunk a jegyvásárlás linkre (nem világos, hogy csak mobilon, vagy asztali környezetben is), az alkalmazáson belül kifizetjük a jegyet. Nem kell kimenni egy weboldalba, egy másik mobil appba, sehova.

Jegyvásárlás az Eventbrite-tól a Facebook segítségével
Jegyvásárlás az Eventbrite-tól a Facebook segítségével

Minden a Facebookon belül történik, ami a felhasználónak (főleg ha nem idegenkedik attól, hogy a Facebookon vásároljon) könnyebb. Az Eventbrite és a Ticketmaster valószínűleg több vásárlót kap, a Facebook pedig jutalékot. Legalább is a Ticketmaster esetében.

Ez pedig a Ticketmaster jegyvásárlási folyamata
Ez pedig a Ticketmaster jegyvásárlási folyamata

Ideje, hogy mindenki fejében összeálljon a kép:

Gyakorlatilag már csak össze kell kötni a pontokat, és publikálni a nagyközönség felé, és mobilon átveszi a Facebook az uralmat az online értékesítések fölött.

Vajon mikor fogják bejelenteni? Talán pont a mai F8-on? 🙂

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük