A Kissmetrics készített egy infografikát a Facebook rajongói tábor fontosságáról.
Innen gyűjtöttünk ki pár adatot, érdekességet és tanácsot.
Először is a legfontosabb:
Lady Gagának több követője van, mint a Facebooknak.
Miután ezt a sokkot mindenki megemésztette, nézzünk néhány érdekesebbet!
Vállalkozások és a közösségi marketing
A kisvállalkozások tulajdonosainak 50%-a számolt be arról, hogy szerzett már új ügyfeleket a közösségi hálózatok – elsősorban a Facebook és a LinkedIn – segítségével.
A Twitter felhasználók 64 %-a mondta, hogy szívesebben vásárol attól a márkától, akit követ.
A Facebook felhasználók 51 %-a mondta, hogy szívesebben vásárol attól a márkától, akit követ.
Egy márka Facebook rajongói elégedettebbek és elkötelezettebbek a márka iránt mint azok akik nem rajongók.
A válaszadók 38%-a monda, hogy szívesebben csatlakozik egy márka rajongói táborához, ha azt látja, hogy az ismerősei vagy a családtagjai már rajongók.
Rajongói bázis növelés tippek
Végül pedig pár tipp, hogyan növeljük a rajongói táborunkat.
1: Jelöld ki a célpiacod, és gyűjts róluk információt
2: Találd meg a hangot a célpiaccal. Beszélj úgy mint ők, gondolkodj úgy mint ők.
3: Azonosítsd, hogy milyen módszerrel tudod hatékonyan magadhoz kötni őket. Ne félj kísérletezni és új módszereket keresni.
4: Gondolkodj úgy, hogy ez egy hosszú távú befektetés. Ne várj azonnali eredményt.
5. Maradj releváns és hiteles. Ha nem tudsz releváns dolgot posztolni, inkább ne posztolj! A minőség elsődleges.
6. Készíts ütemezést a posztokhoz. Ha következetlenül és szorványosan posztolsz, az zavaró lehet.
7. Figyelj és mérj! Figyeld, mitől nő a rajongói bázis, nézd mire hogyan reagálnak, és ezek alapján optimalizálj!
A teljes infografikát az összes adattal és tippel itt tekinthetitek meg.
Ha tetszett, adjátok tovább, nyomjatok egy Tetszik vagy egy +1 gombot!