A világ számos pontjáról számolnak be hirdetők arról, hogy a Meta hirdetéseik az elmúlt két hónapban elszálltak. A Bloomberg cikke
Tovább olvasom
A világ számos pontjáról számolnak be hirdetők arról, hogy a Meta hirdetéseik az elmúlt két hónapban elszálltak. A Bloomberg cikke
Tovább olvasomEgy új menüpontba gyűjti a Meta a hirdetési fiók szintű beállításokat. Vagyis új funkciót (még?) nem kapunk, de az eddig
Tovább olvasomEgységesített videólejátszót mutat be a Facebook, amelyik minden videóhosszhoz igazodni fog.Legyünk őszinték, erre nagy szükség van, mert amikor sebtében beerőltették
Tovább olvasomA Meta április 22-ével megszünteti a Group API-t ami elsőre nem tűnik nagy érvágásának, de ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy
Tovább olvasomA Facebook régóta a hírfogyasztás egyik legfontosabb terepe, sokan elsősorban itt tájékozódnak politikai témákban is. Nem véletlen, hogy a politikai
Tovább olvasomKözeleg a kampány, de még nem indultak be a hirdetések. A március 15-ei héten „csak” 55 millió forintot költöttek el
Tovább olvasomA saját adatok gyűjtése egyre fontosabb a modern marketingben, ebben pedig nagyon sokat tudnak segíteni a Lead hirdetések (Érdeklődő keresési
Tovább olvasomMelyik közösségi platformot használják a legtöbben? Melyiken töltik el a legtöbb időt? Mire érdemes odafigyelni marketing szempontból? A közösségi platformokról
Tovább olvasomA YouTube az egyik legrégebbi, de mai napig legtöbbet használt közösségi platform. Cikksorozatunk következő részében ezt nézzük meg mélyebben az
Tovább olvasomA magyar közösségi média felfedezetlen kincsét vesszük sorra a Messengert. A Messenger egy alulértékelt platform, alig pár cég használja tudatosan
Tovább olvasom