A Facebook hirdetési rendszere megújul (megint): a hirdetéscsoport szintje lesz a legfontosabb rész, ide kerül a legtöbb beállítás.
Az új rendszer bemutatására a Facebook publikált egy PDF-et, ami segít abban, hogy megértsük az új struktúrát és a benne rejlő lehetőségeket.
A bevezetésről korábban már írtam, a lényeg: szeptember közepéig mindenki megkapja az új struktúrát. A bevezetésről több infó itt, nézzük, hogy fog kinézni az új rendszer!
A beállítási lehetőségek a hirdetési sorozat szintjére kerültek, ami sokkal könnyebbé teszi majd az optimalizálást, hiszen egyben lehet változtatni a célzási beállításokat egy hirdetés sorozat szintjén, a hirdetésekben pedig csak azok az elemek maradnak, amik valóban a hirdetésekhez tartoznak (kép, szöveg, CTA).
Természetesen az átalakítás azt jelenti, hogy az új felületek is változnak.
A hirdetés létrehozást újra szervezte a Facebook az új struktúra logikájának megfelelően.
Első lépésként továbbra is a kampány célját választjuk ki, de utána a hirdetéssorozat beállítással / kiválasztással kezdjük.
Ezután kezdődik csak a célzás.
A célzás után következik a licit, a költségkeret és az elhelyezés beállítása, és csak ezek után jön a kreatív létrehozás.
A hirdetéssorozat szinten ezentúl füleket fogunk találni. Az egyik a hirdetéssorozat szintű beállításban segít, a másik pedig a statisztikákat tartalmazza.
Természetesen a változások a Power Editort is érintik.
Az új struktúra elsőre ígéretesnek tűnik, sőt még másodikra is. 🙂
Azt gondolom, sokat fog segíteni az optimalizálás során.
Ti mit gondoltok róla?