Ahogy azt korábban többször megírtuk, a Facebook frissítette a hirdetési rendszerét, ami azonban nem csak a hirdetésekre, hanem a hírfolyamban megjelenő egyéb bejegyzésekre is hatással van.
Például a linkekre, amiket a weboldaladról osztasz meg, vagy osztanak meg a lájkolók vagy a hozzászólók.
Éppen ezért ideje, hogy a weboldaladat is frissítsd, és készíts megfelelő méretű és képarányú képeket, amiket a Facebook úgy fog megjeleníteni, hogy az a legjobban nézzen ki.
Mit kell tenned?
1. legyenek a weboldaladon vagy a blogodban minimum 400 x 209 pixeles méretű, 1.91:1 arányú képeket. A Facebook egyébként 1200×627 px-es méretet javasol.
2. állítsd be megfelelően az open graph kódokat, hogy azt a képet rakja be a Facebook a linked mellé amit Te szeretnél.
3. Ha azt tervezed, hogy hirdetni is fogod a linket a hírfolyamban, akkor figyelj rá, hogy a képen ne legyen több szöveg 20%-nál!
Íme néhány kép arról, hogy hogy néztek ki a linkek eddig a hírfolyamban, és arról, hogyan fognak ezután.
Mit szólsz ezekhez a képméretekhez?