Ideje frissíteni a weboldalad: új képméretek a linkeknél Facebookon

A linkeke a Facebookon nagyobb előnézeti képpel jelennek meg. Nem csak a hirdetéseknél
A linkek a Facebookon nagyobb előnézeti képpel jelennek meg

Ahogy azt korábban többször megírtuk, a Facebook frissítette a hirdetési rendszerét, ami azonban nem csak a hirdetésekre, hanem a hírfolyamban megjelenő egyéb bejegyzésekre is hatással van.

Például a linkekre, amiket a weboldaladról osztasz meg, vagy osztanak meg a lájkolók vagy a hozzászólók.

Éppen ezért ideje, hogy a weboldaladat is frissítsd, és készíts megfelelő méretű és képarányú képeket, amiket a Facebook úgy fog megjeleníteni, hogy az a legjobban nézzen ki.
Mit kell tenned?

1. legyenek a weboldaladon vagy a blogodban minimum 400 x 209 pixeles méretű, 1.91:1 arányú képeket. A Facebook egyébként 1200×627 px-es méretet javasol.

2. állítsd be megfelelően az open graph kódokat, hogy azt a képet rakja be a Facebook a linked mellé amit Te szeretnél.

3. Ha azt tervezed, hogy hirdetni is fogod a linket a hírfolyamban, akkor figyelj rá, hogy a képen ne legyen több szöveg 20%-nál!

Íme néhány kép arról, hogy hogy néztek ki a linkek eddig a hírfolyamban, és arról, hogyan fognak ezután.

 

Ilyen a régi link formátum a Facebook hírfolyamban...
Ilyen a régi link formátum a Facebook hírfolyamban…
... és ilyen az új. Ne tévesszen meg a nagy kép: ha rákattintasz, nem ablakban nyílik meg, hanem a weboldalra visz.
… és ilyen az új.
Ne tévesszen meg a nagy kép: ha rákattintasz, nem ablakban nyílik meg, hanem a weboldalra visz. Látható, hogy rosszul vágta ki a képet a Facebooka nem jó arányú képből.

Mit  szólsz ezekhez a képméretekhez?

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük