Egyéni Meta események igazolása

Látszólag egy apró beállításról lesz szó, de a konverzió optimalizálásodra vagy akár az egyéni célközönség építésre is hatással lehet, ha ezt nem csinálod meg.

Ha használsz egyéni eseményeket a weboldaladon, amiket átküldesz a Metának, akkor ezeket igazolnod kell az első megjelenés utáni 30 napon belül. Azok az események, amik nincsenek igazolva, nem lesznek használhatók hirdetéseknél. Az alap eseményeket (mint pl. a Lead, Purchase, AddToCart, stb,) nem kell igazolni.

Persze lehet, hogy Te azt gondolod, hogy nem használsz semmilyen egyéni eseményt, de közben lehet, hogy a egy plugin, vagy egy beállítás miatt sok különböző egyéni esemény érkezik a Meta felé. Ezeknek persze a legtöbb esetben nincsen hirdetés szempontból értelme, így nem kár, ha igazolás hiányában „eltűnnek” a rendszerből.

Sok apró egyéni esemény, amit különböző pluginek adnak át a Metának. Sokukra nincs szükség a hirdetésekhez.

Lehetnek azonban olyan események, amik mikrokonverzió mérésben fontosak, vagy segítek minősíteni a látogatókat (pl. görgetés mélység, videó indítás, link kattintás, stb.). Ezeket hasznos lehet a Meta hirdetési rendszerben látni, és követni azt, hogy a hirdetések milyen összefüggésben vannak ezekkel, vagy akár jól lehet ezekből egyéni célközönségeket, akár egyéni konverziókat építeni. Ezeket mindenképpen igazolni kell.

Figyelmeztetés az Eseménykezelőben. A gombra kattintva gyorsan lehet igazolni a szükséges eseményeket.

Érdemes azonban odafigyelni az igazolás során. Ha ugyanis nem igazolunk valamit, akkor az eltűnik. Viszont nem találtam még olyan felültet, ahol vissza lehetne hozni, ha esetleg utólag kiderül, hogy mégis szükség van rá.

Miért van szükség az egyéni események igazolására?

Miért van szüksége a Metának arra, hogy eltüntesse a „felesleges” egyéni eseményeket?
Azt gondolom ez egy tanítási folyamat.
Mivel egyre több hirdetési megoldás épül a mesterséges intelligenciára, nem árt ha az MI tudja, milyen adatokkal foglalkozzon és mikkel ne. Ha például Advanced+ Audience-t használunk a célzásoknál, az figyelembe veszi a Konverziók API (CAPI) által küldött adatokat is. Ha ez tele van felesleges eseményekkel, akkor pontatlanabb lesz a célzás. Már csak ezért is elmondható, hogy mindenképpen hasznos lesz, ha tisztába tesszük az eseményeinket, de az Eseménykezelőnk is sokkal jobban áttekinthető lesz.