Mire jó az Advantage+ célközönség célzás a Facebook és Instagram hidetéseknél?

A mesterséges intelligencia elveszi a célközönség létrehozási feladatokat?
Tulajdonképpen valami hasonlóról van szó, hiszen az Advantage+ audience azt ígéri, hogy a legtöbbet hozza ki a Meta fejlett mesterséges intelligenciájából a közönség megtalálásakor, mert az AI nem korlátozódik csak azokra a személyekre, amiket kiválasztottunk a célzás során, így nagyobb rugalmasságot biztosít az új közönségek megtalálásához. A Meta mesterséges intelligenciája rengeteg információt használ fel a közönség megtalálásához, és folyamatosan fejlődik, ahogy tanul. Például használja a következőket:

  • korábbi konverziók
  • Pixel adatok
  • interakciók a korábbi hirdetésekkel

Ez hát az ígéret, ami jól hangzik, de hogyan kell létrehozni és milyen eredményeket hoz?
Jöjjenek a részletek, ha pedig mindez gyakorlatban is érdekel, csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz, ahol az Instagram és Facebook hirdetéskezelés szuperhatkékonyan képzésen az Advantage+ napi alkalmazásába is belemegyünk!

Advantage+ célközönség létrehozása

Itt talán a legkönnyebb dolgunk van: ne csináljunk semmit!
És tényleg, ha mondjuk 18 fölötti magyarokat akarunk megszólítani az egész ország területén, akkor nem kell a célzással foglalkozni, a mesterséges intelligencia egészen jól teljesít.

De adhatunk némi keretet és iránymutatást az AI-nak, hiszen beállíthatunk szűkebb korcsoportot, pontosabb lokációt, vagy javasolhatunk alap célközönséget. Ekkor a lokációt és az életkori célzást be fogja tartani, de a célközönség javaslat valóban csak javaslat lesz, a célközönséget ténylegesen a mesterséges intelligencia fogja kiválasztani.

Mikor használjuk és mikor ne?

Az Advantage+ célközönséget nem tudjuk mindig használni és nem is érdemes mindig használni. Amikor nem tudjuk az pár speciális helyzet, mint például a Speciális hirdetési kategóriák esete. Vagyis toborzásnál, ingatlannal és hitellel kapcsolatos témáknál vagy politikai ügyeknél ezt nem tudjuk használni.

Vannak olyan esetek, amikor pedig nem praktikus, hiszen remarketing hirdetés esetében értelemszerűen inkább a meglevő célközönséget kell megszólítanunk.

Milyen eredményeket hoz?

Nyilván kérdés az, hogy mihez hasonlítjuk, a Meta például a következő adatokkal reklámozza:

  • 13%-kal alacsonyabb medián költség termékkatalógus értékesítésenként
  • 7%-kal alacsonyabb a webhely-konverziónkénti medián költség
  • 28%-kal alacsonyabb átlagos kattintásonkénti költség, lead vagy nyitóoldal-megtekintés

De futtattam én is több tesztet átkattintásra és lead generálásra. Az átkattintásnál 2% és 108% közötti CPC csökkenést hozott az Advantage+ audience, a lead generálásnál pedig 30 és 150% közötti konverziónkénti költség csökkenést attól függően, mivel versenyeztettem meg.

Jó Neked az Advantage+ audience?

Valószínűleg igen, ha jól építed a hirdetési stratégiádba, de nyilván érdemes ezt is pát A/B teszttel leellenőrizni.

Ismerd meg a mi tesztjeink részleteit és pontos eredményét a Liftup Social Media Hubban, ahol a teljes esettanulmányt elolvashatod, az Advantage+ hirdetési megoldások használatával, hirdetési stratégiába építésével, A/B tesztelésével pedig részletesen fogunk foglalkozni az Instagram és Facebook hirdetéskezelés szuperhatékonyan képzésen, ami szintén része a Liftup Social Media Hubnak. Csatlakozz most, és hozz ki minél többet a hirdetéseidből az új hirdetési megoldásokkal!