Eltörölte a Meta a korábbi korlátot, csak a napi üzenetküldés lehetőség maradt az ismétlődő értesítéseknél.
Az ismétlődő értesítések Messengerben (és később Instagramon), azt a lehetőséget adják, hogy azoknak, akik erre feliratkoztak, tudjunk küldeni rendszeresen üzenetet. Ez hírlevél szerű kapcsolattartáshoz, csöpögtető kampányokhoz, és még rengeteg célra jó. Itt írtunk róla részletesen, a Liftup Social Media Hubban pedig számos esettanulmányban, sőt, egy gyakorlati képzésben is foglalkoztunk vele.
Az ismétlődő értesítések (Recurring Notifications) esetében korábban három gyakoriság közül választhattunk (napi, heti, havi), ebből a napi értesítési lehetőség maradt, vagyis már csak ilyen értesítési listákat hozhatunk létre a chatbotunkban.
Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy nem gond, ha valakinek hetente küldjük általában az üzeneteket, de egy fontos időszakban akár heti kettőt, hármat is küldhetünk.
Fontos, hogy ez az új gyakorisági rendszer csak az újonnan létrehozott listákra jellemző. A korábbi listáinknál megmaradtak a gyakorisági beállítások. Ha szeretnéd kipróbálni, hogyan működik egy ismétlődő értesítés felhasználói oldalról, itt tudsz feliratkozni a chatbotunkra, ahol egy auditot is ki tudsz próbálni.
Ne várj sokáig a funkció bevezetésével: nem tudjuk, meddig lesz ingyenes!
Kevés olyan funkció volt eddig, amit a Meta (vagy akár korábban a Facebook) úgy jelentett be, hogy ez fizetős lesz. Az ismétlődő értesítések viszont ilyen.
Most ugyanis nem kerül még pénzbe az, hogy rendszeresen (hetente vagy akár naponta) küldünk értesítéseket a célcsoportunknak. De a bejelentéskor már elmondták, hogy azt tervezik, előbb-utóbb fizetős lesz.
Nem tudjuk, ez mikor következik be, de érdemes minél előbb bevezetni, hogy még most, az ingyenes szakaszban valós tapasztalatokat szerezz!
Persze attól, hogy a Meta nem kér díjat az üzenet küldésért, ha egy külső platformot (Pl. Manychat vagy Cahtfuel) használsz a cahtbot létrehozására, az üzenetek küldésére, annak általában van valami díja. De legalább a küldés még ingyen van egy darabig.
Ha nem tudod hogy állj neki, csatlakozz a Liftup Social Media Hubhoz Leader szinten, így el tudod érni a friss Messenger marketing workshopiunkat, ráadásul több Messenger platformmal kapcsolatos esettanulmányt is el tudsz olvasni. Kezdd itt!