5 tipp, hogy miért használd a Pinterestet is, ha blogolsz

A Pinterest ugyan továbbra sem veszi fel a versenyt népszerűségben a Facebook-kal, azonban ez lehet a titkos fegyvered, ha blogolsz. Forgalomterelésre ugyanis kiválóan használható, számos más előnyével együtt.

  1. látogatókat irányíthatsz a blogodra

Ugyan sok időbe telhet, mire felépíted az átmenő forgalmat a Pinterestről, de mégis szuper megoldás a blogod felpörgetésére. Mivel a Pinterest felépítése hasonló egy keresőmotorhoz, így minden egyes pin vagy board egy újabb esélyt ad arra, hogy olvasókat vigyen a blogodra. Több időbe fog telni, de ha rendszeresen teszel ki új tartalmakat a Pinterest oldaladra, akkor biztosan növekedni fog a blogod olvasottsága is.

  • új ötleteket meríthetsz más tartalomkészítőktől

Bármennyire is imádjuk a saját témánkat, óhatatlanul lesznek olyan időszakok, amikor jól jön egy kis ihlet másoktól. A Pinteresten rengeteg ötlettel találkozhatunk, melyek új inspirációkkal tölthetik fel a gondolatainkat. A tematikus keresésnek köszönhetően könnyedén találhatunk hozzánk hasonló területen működő ötleteket, megoldásokat. Ezek mindig adnak egy plusz frissítést az ötlettárunkba. Ha látunk egy jó témát, amiből születhet egy új blogcikk, csak mentsük el magunknak, és később bármikor feldolgozhatjuk azt.

  • a Pinterest talán a legkevésbé toxikus social felület

Mindannyian ismerjük a közösségi média árnyoldalát és olykor komoly hatással is vannak ezek a tartalmak a mentális egészségünkre. Szerencsére a Pinterest talán az egyik legkevésbé toxikus platform. Sokan pont emiatt szeretik és használják a felületet. Talán nem is kell jobban magyaráznunk, hogy miért értékesebbek számunkra azok az átkattintók, akik egy ilyen felületről jönnek a blogunkra.

  • sokkal könnyebb organikusan forgalmat generálni erről a felületről

Amennyiben érdekes és értékes tartalmakat találnak a Pinterestről átkattintók az blogodon, úgy nagy eséllyel követni fognak téged azon a felületen is. Amíg a többi közösségi felületen már egyre komolyabb hirdetési verseny van az átkattintókért, úgy a Pinterestről még mindig bőven kaphatunk organikus olvasókat.

  • hasznos saját analitikai eszköztár

Amikor blogolunk, fontos információ, hogy kik olvassák a cikkeinket, honnan jutottak az oldalunkra. Amennyiben a Pinterestet is bevesszük a kommunikációs stratégiánkba, akkor a szokásos analitikai eszközök mellett a Pinterest saját eszköztárát is jól tudjuk használni. Ehhez csupán át kell állítanunk a fiókunkat üzleti fiókra.

Ha érdekel, hogyan könnyítheted meg a munkád a több platformra való tartalomgyártás során, akkor várunk a következő Építs te is tartalompiramist képzésünkön!