Fontos változás a hirdetés kreatívban: eltűnik a hírfolyam leírás

Valószínűleg változtatnod kell a hirdetéseid írásának stratégiáján, ugyanis egyre kevesebb helyen fog megjelenni a hírfolyam leírás. Ez ugye az, ami a link hirdetéseknél a képek alatti blokkban jelent meg a főcím alatt.

De egyre több felületről kopott ki ez a plusz információs mező, hiszen a jobb oldali hasábban eddig sem volt, sztorikban sem jelent meg értelemszerűen. Ráadásul a CTA gombok is ellene dolgoztak.

A „Description” nevű mező szorul egyre jobban háttérbe…

Most pedig a Facebook figyelmeztetett, hogy ez a blokk nem fog minden esetben megjelenni a hírfolyamokban sem. Vagyis úgy kell kreatívot írni, hogy:

  1. akkor is értelmes legyen a hirdetés a leírással, főcímmel, kép tartalmával és a képen levő szöveggel együtt, ha ott van a hírfolyam leírás és akkor is, ha nem
  2. ne legyen zavaró a hírfolyam leírás, ha véletlenül mégis megjelenteti a hirdetési rendszer.

A megjelenést az algoritmus dönti el gyakorlatilag felhasználónként, szóval tényleg úgy tűnik, hogy szinte véletlenszerű lesz, de ennek alapján hosszú távra nem terveznék ezzel a mezővel…

Nektek hiányozni fog?