Valószínűleg változtatnod kell a hirdetéseid írásának stratégiáján, ugyanis egyre kevesebb helyen fog megjelenni a hírfolyam leírás. Ez ugye az, ami a link hirdetéseknél a képek alatti blokkban jelent meg a főcím alatt.
De egyre több felületről kopott ki ez a plusz információs mező, hiszen a jobb oldali hasábban eddig sem volt, sztorikban sem jelent meg értelemszerűen. Ráadásul a CTA gombok is ellene dolgoztak.
Most pedig a Facebook figyelmeztetett, hogy ez a blokk nem fog minden esetben megjelenni a hírfolyamokban sem. Vagyis úgy kell kreatívot írni, hogy:
- akkor is értelmes legyen a hirdetés a leírással, főcímmel, kép tartalmával és a képen levő szöveggel együtt, ha ott van a hírfolyam leírás és akkor is, ha nem
- ne legyen zavaró a hírfolyam leírás, ha véletlenül mégis megjelenteti a hirdetési rendszer.
A megjelenést az algoritmus dönti el gyakorlatilag felhasználónként, szóval tényleg úgy tűnik, hogy szinte véletlenszerű lesz, de ennek alapján hosszú távra nem terveznék ezzel a mezővel…
Nektek hiányozni fog?