Facebook Kánaán influencereknek

A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól. Ehhez pedig jó eszközök kellenek, és persze bevételmegosztási megoldások. Mindegyikből lesz bőven…

Interaktívabb videók

Szavazási lehetőséggel bővülnek az élő és az előre feltöltött videók egyaránt. Sőt erre egész show műsorokat fognak építeni. Úgy vannak vele, jól jön egy kis játékosítás a videókhoz azért, hogy ne passzív időtöltés legyen a videónézés.

A videókat szavazásokkal, játékokkal, kvízekkel tehetjük hamarosan interaktívvá
A videókat szavazásokkal, játékokkal, kvízekkel tehetjük hamarosan interaktívvá

Top rajongók

A funkciót régóta teszteli a Facebook, és bejött neki, mert többen megkapják. A lényege, hogy az elkötelezett rajongók jelvényt kapnak a nevük mellé.

A legaktívabb rajongók külön jellvényt kapnak, könnybb lesz őket motiválni és elérni
A legaktívabb rajongók külön jellvényt kapnak, könnybb lesz őket motiválni és elérni

Új videó sablon az oldalaknak

Olyan új videó sablont tesztel a Facebook, ahol a videók és a közösségi elemek fókuszba kerülnek.

A Creator App androidon is megjelenik

A Creator appról itt írtam részletesen. Androidosok végre örülhetnek. 🙂

Jelentkezés a jog menedzsmentre

A Facebook régi tartozása, hogy tisztességesen megvédje az eredeti tartalmakat előállító gyártók jogait. Újabb lépés történt ebbe az irányba azzal, hogy bármelyik tartalomelőállító jelentkezhet a jogmenedzsment programba.

Brand Collabs Manager

A Facebook új megoldást hozott létre ahol a márkák potenciális tartalomgyártókat kereshetnek együttműködéshez. Ez a Brand Collabs Manager.

Több tartalomgyártó jeleníthet meg reklámokat

A reklámszünet egyre gyakrabban jelenik meg mostanában, és erre továbbra is számíthatunk, ugyanis egyre több tartatalomkészítő kapja meg ezt a megoldást.

Rajongói előfizetés kiterjesztése

A rajongóknak lehetőségük lesz kedvenc influencereik tartalmaira előfizetni. Havi 4.99 dollárért cserébe exkluzív tartalmakat kaphatnak az előfizetők, plusz külön jelvényt kaphatnak.

Kedvenc influencereink tartalmaira hamarosan előfizethetünk kiemelés vagy exkluzív tartalom reményében
Kedvenc influencereink tartalmaira hamarosan előfizethetünk kiemelés vagy exkluzív tartalom reményében

Facebook for Creators Launchpad

Olyan tartalomelőállítók számára indított egy zárt programot a Facebook, akiket a Watch-on (leánykori nevén Facebook tévé) keresnek. Ők kapnak erősebb támogatást, elérést a célcsoportjukhoz, és persze monetizációs lehetőségeket.

Szóval a tartalomgyártók (influencerek) új lehetőséget kapnak, új eszközöket, de ami a fontosabb: több pénzt. Legalább is kaphatnak. Persze ehhez egy csomó témába vágó szabályzatot meg kell ismerniük és el kell fogadniuk azért, hogy nehogy kellemetlen helyzetbe kerüljenek ők, vagy a Facebook.

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük