Régóta várjuk már, és most megérkezett: tudunk e-mail címet és rajongókat gyűjteni instant cikkel.
Így pedig hosszú távú kapcsolatot is ki tudunk alakítani azokkal, akik a cikkeinket olvassák ezzel a formátummal.
A folyamat tulajdonképpen nagyon egyszerű.
A közzétételi eszközöknél megjelent egy új blokk az Instant cikkeknél, ami call-to-action units néven fut.
Itt két fajta blokkot tudunk készíteni, egy e-mail cím gyűjtőt és egy rajongó gyűjtőt. Az utóbbinál sok opciónk nincs, egyszerűen elnevezzük és kész. Az e-mail cím gyűjtő blokkban azonban be kell állítani címsort, szöveget, köszönő szöveget, megadhatunk logót és háttérszint. Plusz természetesen egy linket az adatkezelési feltételeinkre.
Amitől ígéretes a dolog, az ugyanaz, mint a lead gyűjtő hirdetések előnye: nem kell kézzel beírni az e-mail címet, elég rákattintani az ok gombra. Kapunk természetesen egy egyszerű statisztikai felületet is, ahol láthatjuk a konverziókat.
Én már beállítottam gyorsan, ha Instant formátumban olvasod ezt a cikket, akkor talán látod is. Amint lesznek tapasztalatok, megosztjuk veletek. 🙂