A megújult appban sok mindent könnyebben áttekinthetünk és módosíthatunk. Érdemes kipróbálni.

Új megoldások vállalkozásoknak a Facebooktól elsősorban mobilra

A Facebook elsősorban kisvállalkozásoknak szánta legutóbbi frissítéseit. Még ha nem is feltétlenül a hazai értelemben gondolnak a kkv-kra, érdemes megnézni, mik az újdonságok!

1. Megújult Hirdetéskezelő mobilon

Frissítették a Hirdetéskezelő appot mobilon, ami nem csak ráncfelvarrást jelent, hanem olyan új funkciókat is, amik valóban hasznosak.
Ilyen például az, hogy könnyebben tudunk különböző oldalak és hirdetési fiókok között váltani, könnyebben tudjuk összehasonlítani a hirdetéseket, sőt még tippeket is adnak. Első látásra nagyon szimpatikus, nézzétek meg Ti is, nálatok is frissült-e már!

A megújult appban sok mindent könnyebben áttekinthetünk és módosíthatunk. Érdemes kipróbálni.
A megújult appban sok mindent könnyebben áttekinthetünk és módosíthatunk. Érdemes kipróbálni.

2. Kreatív tippek mobilos tartalomgyártáshoz

Egy új weboldalt készített a Facebook Mobil Studio néven. Ez abban segít, hogyan gyártsunk egyszerűen tartalmat akár a mobilunk segítségével. Néhány egyszerű, de hatékony ötlet, app ajánlókkal. Érdemes őket átfutni.

3. Új kurzusok

A Blueprint új képzésekkel bővült, van szó bennük a Facebook alapjairól, A/B tesztről, jó gyakorlatokról. Érdemes ezt is átnézni.

4. Egyesített inbox

Már régen bejelentette a Facebook az egyesített inboxt a Facebook oldalakhoz, először mobilra, majd asztali gépre is. Nálunk asztali környezetben már régóta itt van, mobilon még nem kaptuk meg. Összességében praktikus, hiszen egy helyen tudjuk kezelni a Messenger üzeneteket, az Instagramhoz, és a posztokhoz kapcsolódó értesítéseket.
Ugyanakkor számíthatunk új képességekre is amik a nemzetközi célközönség keresésben és célzásban segíthetnek.

Az egyesített inbox egyszerűsíti a három platform (FB, Messenger, Instagram) üzeneteinek áttekintését.
Az egyesített inbox egyszerűsíti a három platform (FB, Messenger, Instagram) üzeneteinek áttekintését.

Látható, hogy már nem csak fogyasztás, hanem gyártás oldaláról is egyre inkább fókuszban van a mobil, ami egy nagyon izgalmas terület.
Talán érdemes lenne lassan indítanunk egy olyan tréninget, amelyik csak a mobil tartalomgyártással és hirdetéskezeléssel foglalkozik. 🙂 Addig is, amíg ilyen nem lesz, jelentkezzetek a haladó hirdetési tréningünkre! 😉

 

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük