Új optimalizálás és licit a Facebook hirdetéseknél

A Facebook hirdetéseknél nem volt könnyű eddig nyomon követni, hogy mikor fizetünk kattintásért, mikor pedig megjelenés alapon.Bár mindig ki volt írva egy kis apróbetűs sorba, de könnyű volt átsiklani felette.
Ezen szerencsére változtattak egy új funkcióval, ami nem csak az áttekintést, de a választást is leegyszerűsíti.

A hirdetési felületen (a hirdetés kezelőben és Power Editorban egyaránt) ez az új szöveg fogad minket:

“Megváltozott az optimalizálási és a licitfolyamat.
Az optimalizálás és a licitfolyamat továbbfejlesztésével nagyobb átláthatóságot és kézben tarthatóságot tudunk nyújtani neked. Most már meg tudod adni, hogyan szeretnéd beállítani a hirdetés teljesítésének optimalizálását, és úgy állíthatod be a licitösszeget, hogy ezt megfelelő módon kiszolgálja. Külön be tudod állítani, hogy a hirdetésednél a megjelenések vagy a műveletek alapján szeretnél-e fizetni. ”

Alatta pedig egy új legördülő menüben tudjuk kiválasztani, hogy mi alapján tudunk fizetni.
Legalább is azoknál a hirdetés, illetve licit típusoknál, amiknél ez egyáltalán lehetséges.

Újdonság a Facebook hirdetéseknél: megváltozik a licit és az optimalizálás. Ezentúl könnyebb áttekinteni a lehetőségeket és a következményeket is.
Újdonság a Facebook hirdetéseknél: megváltozik a licit és az optimalizálás. Ezentúl könnyebb áttekinteni a lehetőségeket és a következményeket is. A minta a weboldal kattintás hirdetésekből származik, ahol tudunk választani cpc és megjelenés között a díjszámítás sorban.

A változás nem egységes. Nem minden hirdetés, mindegyik optimalizálási megoldásánál tudjuk használni a díj számítás választást.
Van ahol csak megjelenés alapon tud történni a díjszámítás.

A Lead gyűjtő hirdetésnél például nincs lehetőségünk cpc alapon fizetni, itt csak a cpm marad.
A Lead gyűjtő hirdetésnél az alap beállításban  például nincs lehetőségünk cpc alapon fizetni, itt csak a cpm marad. Ilyenkor érdemes megnézni, hogy a többi optimalizálási megoldásnál mi a helyzet. Itt például a másik lehetőség a kattintás, ahol van már cpc alapú fizetés.

Egy hasznos változást vezetett be a Facebook. Ti mit szóltok hozzá?

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük