Végre valamire jó az admin panelen megjelenő bejegyzés statisztika!
Megjelent rajta ugyanis egy új ikon, egy csillag néhány bejegyzésnél ráadásul az így jelölt bejegyzések sárga hátteret kapnak a táblázatban.
Nem kell sokat gondolkodni, hogy kitaláljuk miért van ez a kiemelés, a help megmondja: a csillaggal jelölt bejegyzések nagyon jól sikerültek a Facebook szerint.
Kiemelkedően sok lájkot vagy hozzászólást kaptak, vagyis a Facebook szerint érdemes őket hirdetni annak érdekében, hogy még több embert tudjunk aktivizálni.
Örülök, hogy a Facebook is alátámasztja azt, amiről a múltkor az előadást tartottam, és amiről sokat beszélek a Facebook marketing tréningen is, nevezetesen, hogy a jó bejegyzéseket érdemes csak hirdetni. A hirdetés ugyanis szorzásként viselkedik, és kisebb értéket (minőséget) szorozva az eredmény is kisebb lesz, mintha eleve nagyobb értéket (jobb minőséget) erősítenénk fel.
Mivel a hirdetés a kommunikáció fölerősítéseként fogható fel.
Persze ez a kiemelés nem csak a hirdetések miatt hasznos.
Arra is jó, hogy tippeket adjon, milyen bejegyzéseket készíts. Nem csak nagy márkák vagy más oldalak posztjai tudnak segíteni, a saját korábbi bejegyzéseidből tudsz a legtöbbet tanulni.
Nézd meg, melyik bejegyzések voltak kiemelkedőek, és próbálj azokhoz hasonló témát, szövegezést, formátumot és időzítést választani.
Persze igazi újdonság nincsen, hiszen ha a posztonkénti statisztikánál megnézitek a viralitás oszlopot, észreveszitek, hogy a legnagyobb viralitású posztokat emeli ki a Facebook az admin panelen. Csupán az áttekinthetőséget segíti ez a formátum.