Legjobb magyar Facebook posztok

Mik voltak az utóbbi idők legjobb hazai Facebook bejegyzései?
Mik voltak az utóbbi idők legjobb hazai Facebook bejegyzései?

Cicás posztok, okostelefon, vagy sütifotó kell ahhoz, hogy sikeresen tudjuk aktivizálni a nagyobb márka oldalak a rajongóinkat?

A socialbakers minden hónapban elkészíti a regionális jelentéseit, amelyikben egy-egy ország adott havi legsikeresebb posztjai is szerepelnek.
Ebben a cikkben összegyűjtöttül azokat a bejegyzéseket, amik az elmúlt hónapokban a legnagyobb aktivitási arányt és bevonódást érték el.

Legjobb hazai Facebook posztok november

 

1.: Túró Rudi posztja.Összes interakció: 5416, engagement rate: 0.765%
1.: Túró Rudi – összes interakció: 5416, aktivitási arány: 0.765%
2. Innék egy Sopronit! Összes interakció: 5121 Aktivitási arány: 2.43%
2. Innék egy Sopronit – összes interakció: 5121, aktivitási arány: 2.43%
3. T-mobile Hungary: összes interakció: 5106, aktivitási arány: 3.98%
3. T-mobile Hungary – összes interakció: 5106, aktivitási arány: 3.98%

Legjobb hazai Facebook posztok december

1. UPC Magyarország: összes interació: 17.000+, aktivitási arány: 27.7%
1. UPC Magyarország – összes interació: 17.000+, aktivitási arány: 27.7%
2. Tesco Magyarország: összes interakció: 8.000+, aktivitási arány: 4,21%
2. Tesco Magyarország – összes interakció: 8.000+, aktivitási arány: 4,21%
3. Túró Rudi - összes interakció: 6000+, aktivitási arány: 0.837%
3. Túró Rudi – összes interakció: 6000+, aktivitási arány: 0.837%

Legjobb hazai Facebook posztok január

1. Samsung Magyarország - összes interakció: 13.000+, aktivitási arány: 11.8%
1. Samsung Magyarország – összes interakció: 13.000+, aktivitási arány: 11.8%
2. Samsung Magyarország - összes interakció: 12.000+, aktivitási arány: 9.47%
2. Samsung Magyarország – összes interakció: 12.000+, aktivitási arány: 9.47%
3. Túró Rudi - összes interakció: 10.000+, aktivitási arány: 1.42%
3. Túró Rudi – összes interakció: 10.000+, aktivitási arány: 1.42%

Legjobb hazai Facebook posztok február

1. Whiskas cicavilág - összes interakció: 9.000+, aktivitási arány: 7,34%
1. Whiskas cicavilág – összes interakció: 9.000+, aktivitási arány: 7,34%
2. Snickers Magyarország - összes interakció: 7.610+, aktivitási arány: 9,54%
2. Snickers Magyarország – összes interakció: 7.610+, aktivitási arány: 9,54%
3. Whiskas cicavilág - összes interakció: 7.603, aktivitási arány: 5,98%
3. Whiskas cicavilág – összes interakció: 7.603, aktivitási arány: 5,98%

Legjobb hazai Facebook posztok március

1. Snickers Magyarország - összes interakció: 15.000+, aktivitási arány: 18,4%
1. Snickers Magyarország – összes interakció: 15.000+, aktivitási arány: 18,4%
2. Tesco Magyarország - összes interakció: 15.000+, aktivitási arány: 6,55%
2. Tesco Magyarország – összes interakció: 15.000+, aktivitási arány: 6,55%
3. Samsung Magyarország - összes interakció: 9874, aktivitási arány: 4,59%
3. Samsung Magyarország – összes interakció: 9874, aktivitási arány: 4,59%

Mint látható, nagyon vegyes a kép, a viccesen aktiváló kép mellett a promóciós posztokon át a cicás képig, de nem hagyhatjuk ki az aktualitást és a rajongói posztok felhasználását sem.

Ezek a legjobb, nagyobb márkák Facebook oldalaihoz köthető posztok a Socialbakers listájában, de természetesen ez nem a teljes adatbázis, ezért lehet, hogy vannak, voltak ezeknél sikeresebb bejegyzések is.
Ismertek ilyet?
Küldjétek be nyugodtan a linkjét és csináljunk egy saját toplistát! 🙂

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük