A jó bejegyzéseket kiemeli a Facebook az admin panelen

Bejegyzés tippek a Facebooktól

A jó bejegyzéseket kiemeli a Facebook az admin panelen
A jó bejegyzéseket kiemeli a Facebook az admin panelen

Végre valamire jó az admin panelen megjelenő bejegyzés statisztika!
Megjelent rajta ugyanis egy új ikon, egy csillag néhány bejegyzésnél ráadásul az így jelölt bejegyzések sárga hátteret kapnak a táblázatban.

Nem kell sokat gondolkodni, hogy kitaláljuk miért van ez a kiemelés, a help megmondja: a csillaggal jelölt bejegyzések nagyon jól sikerültek a Facebook szerint.
Kiemelkedően sok lájkot vagy hozzászólást kaptak, vagyis a Facebook szerint érdemes őket hirdetni annak érdekében, hogy még több embert tudjunk aktivizálni.

Örülök, hogy a Facebook is alátámasztja azt, amiről a múltkor az előadást tartottam, és amiről sokat beszélek a Facebook marketing tréningen is, nevezetesen, hogy a jó bejegyzéseket érdemes csak hirdetni. A hirdetés ugyanis szorzásként viselkedik, és kisebb értéket (minőséget) szorozva az eredmény is kisebb lesz, mintha eleve nagyobb értéket (jobb minőséget) erősítenénk fel.
Mivel a hirdetés a kommunikáció fölerősítéseként fogható fel.

A hirdetési tippet a kommunikációd minőségének javítására is használhatod
A hirdetési tippet a kommunikációd minőségének javítására is használhatod

Persze ez a kiemelés nem csak a hirdetések miatt hasznos.
Arra is jó, hogy tippeket adjon, milyen bejegyzéseket készíts. Nem csak nagy márkák vagy más oldalak posztjai tudnak segíteni, a saját korábbi bejegyzéseidből tudsz a legtöbbet tanulni.

Nézd meg, melyik bejegyzések voltak kiemelkedőek, és próbálj azokhoz hasonló témát, szövegezést, formátumot és időzítést választani.
Persze igazi újdonság nincsen, hiszen ha a posztonkénti statisztikánál megnézitek a viralitás oszlopot, észreveszitek, hogy a legnagyobb viralitású posztokat emeli ki a Facebook az admin panelen. Csupán az áttekinthetőséget segíti ez a formátum.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük