Ha nem szeretnél sokat fizetni, itt a megoldás

Facebook offer változások

Ha nem szeretnél sokat fizetni, itt a megoldás
Ha nem szeretnél sokat fizetni, itt a megoldás

Megváltozott a Facebook offer, a kupon szerű poszt, ami speciális módon jelenik meg, de csak hirdetés létrehozással együtt tudjuk használni.
Ráadásul nem csak a felület változott.
Ha valaki nem foglalkozik a tájékoztató ablakkal, csak annyit fog észrevenni, hogy a korábbi kedvező hirdetési feltételek eltűntek, és a legkisebb összeg amit választhatunk már irreálisan magas.
Nálunk például 33.000 forint.

Ami azért kellemetlen, mert az ajánlat elmentés opció is eltűnt, így azt sem tudjuk egyszerűen megcsinálni, hogy elmentjük az ajánlatot, és utána elindítjuk hozzá a hirdetést.

De nem kell aggódni, ha valakinek bejött ez az offer dolog, lehet kisebb költségből is hirdetni!
Először összegyűjtöm a változásokat, utána pedig leírom, hogyan tudunk gazdaságosan hirdetni.

1. Optimalizált mobil megjelenés
Az offer jobban fog kinézni mobilon, ami egyrészt annak köszönhető, hogy nem tölthetünk fel már kicsi képet (300 x 300 pixel asztali verzióban, 800 x 400 mobilon), másrészt nem kell mobilon igénybe venni azonnal ha megtetszett, el is menthetjük magunknak.
2. Az ajánlatokat meg is lehet osztani
3. Emlékeztetőt állíthatunk be
4. Saját gyűjtemény az igénybe vett ajánlatoknak

A facebook.com/offers címen elérhetjük azokat az ajánlatokat, amikre rákattintottunk.

Az egyik újdonság: a Facebook ajánlatnak emlékeztetőt is beállíthatunk.
Az egyik újdonság: a Facebook ajánlatnak emlékeztetőt is beállíthatunk.

A funkció tehát ennyiben változott, a folyamat csak minimálisan.
Tudunk hozzáadni időpontot az emlékeztetőnek, és figyelmeztet ha kicsi a kép.

Viszont, ahogy azt az elején mondtam, a minimális hirdetési költséget nagyon drasztikusan megemelték, és hiányzik a hirdetés létrehozása később opció.
Éppen ezért, ha offert akarsz létrehozni, ne az oldaladról indulj, hanem a webes hirdetéskezelőből.

Az új költségkeret nem túl bíztató. Ha nem szeretnénk ennyit fizetni, használjuk a bejegyzés létrehozást a hirdetés kezelőben!
Az új költségkeret nem túl bíztató. Ha nem szeretnénk ennyit fizetni, használjuk a bejegyzés létrehozást a hirdetés kezelőben!

Ott ugyanis már egy ideje lehet bejegyzést létrehozni, a bejegyzések között pedig ott van az ajánlat is.
Viszont itt már olyan célzást és költségkeretet állítasz be, amit szeretnél.
Plusz beállíthatsz hozzá konverziókövetést, saját közönséget, hasonló közönséget… minden nyalánkságot amit csak szeretnél.

Facebook offer létrehozása a hirdetéskezelőben
Facebook offer létrehozása a hirdetéskezelőben

Egyetlen dolgot nem tudsz itt beállítani, az elhelyezést.
Vagyis ha mobil és asztali megjelenés között szeretnél választani, továbbra is a Power Editorhoz (Bivaly szerkesztőhöz) kell nyúlnod.
De ez már nem az offerhez tartozik.

Neked bejött korábban az offer?
Adtál ezzel a formátummal ajánlatot a Facebookon?
Ha igen, oszd meg velünk a tapasztalataidat!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük