Hirdetés célzás e-mailre, telefonszámra, felhasználó azonosítóra

Célozz e-mail címre vagy telefonszámra!

Hirdetés célzás e-mailre, telefonszámra, felhasználó azonosítóra
Van célzási ötlet, ami ennél pontosabb?

Egy nagyon érdekes, és talán kicsit ijesztő újdonságot kaptunk a Facebooktól:tudunk hirdetést célozni telefonszámra és e-mail címre, vagy akár felhasználó azonosítóra. A bejegyzés célzásnál mesterlövész kommunikációt emlegettem, igazából ezt már nem is tudom minek nevezni.

Erről pár szót írtam már múltkor, most viszont már meg is jelent a funkció a Power Editorban.

Ugyanis az úgynevezett menedzselt fiókoknál – egy felhasználói szerződés elfogadása után – megjelenik a saját közönségek (Custom Audiences) opció.

Saját célcsoport feltöltés e-mail cím, telefonszám vagy azonosító alapján
Saját célcsoport létrehozás e-mail cím, telefonszám vagy azonosító alapján

Itt létre tudsz hozni saját csoportokat, amikbe saját adatokat tudsz feltölteni.
Például ha egy korábbi kampányban megszerezted a rajongók e-mail címét, vagy azonosítóját, akkor ezt fel tudod tölteni, és utána hirdetéseket tudsz rá futtatni.

Vagy akár az e-mail címlistádat is fel tudod tölteni egy közönségnek, és utána nekik fogsz tudni hirdetni.

Éppen ezért természetesen a hirdetés létrehozásnál is megjelent egy új opció, ahol a közönségeket tudod kiválasztani.

Custom audiences célzás
Itt tudod majd kiválasztani a saját célcsoportodat

Csak saját adatok, csak saját kézben

Mielőtt elkezded használni ezt a funkciót, el kell természetesen fogadni a feltételeket.
Például, hogy jogosultságod van használni ezeket az e-mail címeket.

Attól viszont nem kell félned, hogy a Facebook használja ezt a listát.
Ugyanis a Facebook nem tölti fel a szervereire a listádat. Azt elkódolja a számítógépeden és csak az elkódolt (hash) fájlt tölti fel.
Ezt a hash fájlt fogja összehasonlítani a saját szerverein tárolt egyébként elkódolt hash fájlokkal.

Látszik, hogy a Facebook igyekszik odafigyelni az adatbiztonságra.
Legalább is a látszatára.

A funkciót próbáltam tesztelni, egyelőre még hibaüzenetet kapok, de már írtam a Facebook kapcsolatoknak, amint lesz valami, jelzem.
Mindenesetre egy egyedülálló hirdetési célzásra ad lehetőséget ezzel a Facebook, bár tényleg ez már kicsit ijesztő, hiszen így valóban név szerint fogunk tudni hirdetést célozni, bár a listáknak minimum 20 elemet kell tartalmazniuk.

Ha többet akartok róla tudni, itt a funkció helpje.

Mit szóltok ehhez a lehetőséghez? Írjátok meg a hozzászólások között!
Ha pedig hasznosnak találjátok a cikket, nyojatok egy lájkot!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük