
A Facebook frissítette kedvenc hirdetéskezelő alkalmazásunkat a Power Editort (magyarul: Bivaly szerkesztő) tudtuk meg az Insidefacebook cikkéből.
Leellenőriztem: tényleg. 🙂
Hasznos ráncfelvarrás
A frissítés semmilyen új hirdetés típust nem hozott, csak átszervezte a hirdetés létrehozás folyamatát, ami így kicsit érthetőbb lett.

Ugyanis első lépésben azt kérdezi tőlünk a Power Editor, hogy milyen típusú hirdetést szeretnénk létrehozni, és az összes lehetőséget be is mutatja legördülő menük segítségével.

Utáa további lehetőségek közül választhatunk rádió gombokkal attól függően, hogy mit választottunk elsőre.
Jó sok hirdetés típus igaz?
Néhány hirdetés formátum az átszervezésnek köszönhetően kiemeltebb pozíciót kapott.
Ilyen például a csak mobil felületen megjelenő hirdetések (amit eddig is be lehetett állítani az azóta megszűnt elhelyezések menüpontban), és a videó hirdetések.
A videó hirdetések most azt jelentik, hogy a videó tartalmú posztjainkat tudjuk itt hirdetni.
A pletykák szerint azonban hamarosan a hírfolyamba automatikusan elinduló videó hirdetések érkeznek. Valószínűleg itt fogjuk tudni kezelni ezeket.
Hasznos apróság, hogy a bejegyzés alapú hirdetéseknél megmutatja az utolsó 20 bejegyzést, eddig itt csak az azonosító ismeretében tudtunk hirdetést létrehozni.

Érdekes, hogy új nevet adtak a kereső hirdetésnek, ami eddig Sponsored Result néven futott, de ez valószínűleg sokaknak nem volt egyértelmű ezért átnevezték Sponsored Search Resultsra.
Azért érdekes, mert ez a funkció a Graph Search publikus bevezetésével megszűnik. Vagy lehet, hogy még sem?
Az egyetlen új funkciója a Power Editornak a mobil telepítés hirdetések megjelenése.
Korábban ezt csak a fejlesztői felületről lehetett létrehozni, mostantól már ez is elérhető a Bivaly szerkesztőben, ráadásul megkapjuk a teljes célzási funkcionalitást.

Nekem tetszik az átszervezés, mert követhetőbb és szájbarágósabb.
Te mit gondolsz róla?