![Facebook power editor (leánykori nevén Bivaly szerkesztő) a Facebook hirdetések svájci bicskája Power Editor: szinte mindenre jó, ami Facebook hirdetés.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-power-editor-svajci-bicska-150x150.png)
A Power Editor (leánykori nevén Bivaly Szerkesztő) az egyik legjobb Facebookos eszköz, még is kevesen használják.
Segítségével bejegyzéseket és hirdetéseket kezelhetünk nagy tömegben, ráadásul olyan funkciókat érhetünk el, amiket máshol nem. Ezekből gyűjtöttünk össze a 7 legizgalmasabbat.
1. Hirdetés hírfolyamban
Bár a promote post funkcióval csak a hírfolyamban jelennek meg az egyszerűen létrehozott bejegyzés alapú hirdetések, a Power Editorban ezt sokkal finomabban tudjuk beállítani, ráadásul azt is ki tudjuk választani, hogy csak a mobil vagy csak az asztali böngésző hírfolyamában jelenjen meg hirdetés. Nagyon fontos funkció a post alapú hirdetéseknél, tessék kipróbálni, ha eddig még nem tetted!
![Facebook hirdetés célzás a hírfolyamra Facebook hirdetés célzás a hírfolyamra](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-hirdetes-hirfolyam-power-editor.png)
2. Keresőhirdetés
A Facebookon lehet hirdetni keresésekre is.
Bár sokan ezt nem tartják sokra, de jó arányok és olcsó kattintások is elérhetők sokszor ezzel a módszerrel. Szintén csak a Power Editorból. Egy példát itt láthatsz a megjelenésre.
![Kereső hirdetés a Facebookon a bivaly szerkesztőben Kereső hirdetés a Facebookon](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-kereso-hirdetes-bivaly-szerkeszto.png)
3. Saját közönség létrehozás
Bár a saját közönséget az új hirdetés létrehozó felületben is ki tudjuk választani, a saját közönség létrehozása csak a Power Editroban lehetséges.
![Facebook hirdetésnél custom audience létrehozás Saját közönség létrehozása power editorban Facebook hirdetésnél](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-hirdetes-custom-audience-feltoltes.png)
A saját közönség (custom audience) azt jelenti, hogy fel tudunk tölteni e-mail cím, telefonszám vagy Facebook azonosító listát, és csak az ezen szereplő embereknek tudunk hirdetni a Facebookon belül.
4. Hirdetés aktivitás szerint
A szponzorált történet típusú Facebook hirdetések azoknak a felhasználóknak jelennek meg, akiknek egy ismerőse aktivizálta magát az oldalunkkal vagy egy bejegyzésünkkel kapcsolatban.
![Szponzorált történet opciók Facebook hirdetéseknél Sponzored story Facebook hirdetés beállítási lehetőségek Power Editorban](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-hirdetes-szponzoralt-tortenet-aktivitas.png)
Vagyis ha Béla lájkolta vagy megosztotta a bejegyzésünket, akkor Kati (Béla ismerőse) láthatta a Facebookon ezt hirdetésben.
Mostantól viszont külön tudunk hirdetni azoknak az ismerőseire akik lájkoltak, külön tudunk hirdetni azoknak az ismerőseire akik hozzászóltak és külön azoknak az ismerőseire, akik megosztottak egy bejegyzést.
Ez az a hely, ahol a Facebook ajánlat (offer) elfogadására is lehet külön hirdetni.
5. Születésnaposoknak hirdetni
Korábban erre volt lehetőség a sima hirdetés kezelőben is, ma már csak a Power Editorban tudunk célozni azokra, akiknek éppen születésnapjuk van.
![Facebook hirdetés születésnaposoknak. Beállítás a Power Editorban. Facebook hirdetés születésnaposoknak.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-hirdetes-szuletesnap.png)
6. Tömeges hirdetés és bejegyzés kezelés
A Power Editorban a hirdetéseket és a Facebook oldalak bejegyzéseit is létre tudjuk hozni egy egyszerű Excel fájl feltöltéssel.
Ez nagyon meg tudja könnyíteni a munkát sok esetben.
![Facebook hirdetések és bejegyzések tömeges feltöltése Power Editorban Facebook hirdetések és bejegyzések tömeges feltöltése Power Editorban](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2012/10/facebook-power-editor-tomeges-feltoltes.png)
7. Rejtett bejegyzés létrehozása
Tudsz létrehozni olyan bejegyzést is ami rejtett, vagyis nem jelenik meg sem a Timeline-on, sem pedig a hírfolyamban, mégis elérhető egy egyedi webcímen.
Ezt aztán tesztelésre, vagy akár speciális hirdetésre is használhatod.
Szintén csak a Power Editorban tudsz ilyet létrehozni.
Kell még ok arra, hogy kipróbáld a Power Editort? 🙂
Ne felejtsd el csak a Google Chrome böngészőben működik ez a funkció, és fel kell telepítened hozzá egy böngésző kiegészítőt hogy használni tudd.
Szerinted melyik a legfontosabb funkciója a Power Editornak?
Írd meg a hozzászólások között, ha pedig tetszett a cikk, nyom egy lájkot vagy egy plusz egyet!
Ha pedig többet szeretnél tudni a Power Editorról és a bevált Facebook hirdetési megoldásokról, jelentkezz a Közösségi Konditerem gyakorlati Facebook marketing tréningre!