Facebook offer

A Facebook offer megérkezett

Facebook offer
Tegyél egy jó ajánlatot!

A Facebook offer egy olyan speciális bejegyzés típus, aminek segítségével a hírfolyamban tudsz egyedi ajánlatokat megjeleníteni a rajongóknak.

Ha van olyan terméked, vagy szolgáltatásod, ami érdekelheti őket, akkor ezzel a fajta bejegyzéssel a hírfolyamból elindíthatod a vásárlási folyamtot.

Nézzük hogyan!

A következő képeken bemutatom azt a folyamatot, amivel létrehozhatsz egy ajánlatot, utána pedig elmondom mire és kinek érdemes ezt használni.

Tegyél egy visszautasíthatatlan ajánlatot

 

Facebook ajánlat első lépés
Válaszd ki, hol vehetik igénybe az ajánlatodat!

Az első lépés: keresd a mérföldkövek és események link helyén az ajánlatok, események opciót, utána válaszd ki, hogy hol lesz érvényes az ajánlatod!

Facebook offer: add meg a webcímet és a kódot
Add meg azt, hogy hova vigyen az ajánlat, és milyen kódot kell igénybe venni!

Itt egy webcímet és egy olyan kódot adhatsz meg, amivel a weboldalon igénybe vehetik a kedvezményes ajánlatodat.
A kód opcionális.

Szerkeszd meg a Facebook ajánlatot
Itt indul az igazi munka: kell egy jó kép és egy jó ajánlat!

Tölts fel egy dögös képet, ami lehetőleg a terméked illetve a szolgáltatásod iránt kelti fel a vágyat, aztán írd le, pontosan mit és mennyiért adsz.
Ne felejtsd el kitölteni a feltételeket (Terms) és megadni azt, hogy mikor jár le az ajánlat!

A kész Facebook ajánlat  előnézete
Ha elkészültél, megjelenik az előnézet. Ezt fogják látni a rajongók a hírfolyamban.

A rajongóknak ez a kép jelenik meg a hírfolyamban, innen tudnak elindulni ha vásárolni akarnak.

A Facebook ajánlat email mintája
Az ajánlat e-mail mintáját is elküldi Neked a Facebook automatikusan az admin e-mail címedre.

Mivel az ajánlatot e-mailben is megkapják azok, akik rákattintanak a hírfolyamban arra, hogy érdekli őket, ezért Te is kapsz egy mintát, ahol le tudod ellenőrizni, hogy fog kinézni a levél.

Facebook offer nincs ingyen
A jó ajánlat nincs ingyen.

Ha használni akarod ezt a funkciót, sajnos fizetned kell.
Add meg, hogy mekkora körnek hirdetsz, válaszd ki, hogy milyen hirdetési fiókból indítod a hirdetést és már mehet is az ajánlat.

Viszont nem kell automatikusan ezt a hirdetési megoldást választanod.
A Facebook offernek hozhatsz létre saját célzású, egyedi hirdetéseket is, de az ajánlat addig nem fog elindulni, amíg a hirdetést be nem állítod hozzá.

Kinek és mire jó a Facebook offer?

Ha egyszerűen értékesíthető terméked vagy szolgáltatásod van akkor ez jó megoldásnak tűnik. Ruha, elektronikai cikk, mozijegy, színházjegy, nyelvtanfolyam, éttermi kedvezmény… a lehetőségek határtalanok.
Ha kicsit bonyolultabb és nehezebben értékesíthetőek a cuccaid, akkor is érdemes végiggondolni, hogy milyen formában tudod használni ezt a formátumot.

Ugyanis az offernek van több előnye:

  • egyedi módon jelenik meg, eltérő formátumban, mint a többi bejegyzés
  • e-mailt is kapsz az ajánlatról, ha rákattintasz
  • ha igénybe veszi valaki, vagyis rákattint a Facebookon, akkor az ismerősei ezt látják

Próbáld ki ezt a funkciót, és oszd meg majd velünk a tapasztalataidat!

Ha pedig tetszett ez a cikk, nyomj egy lájkot, és juttasd el azokhoz az ismerőseidhez, akiknek fontos lehet!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük