A Facebook frissítette kedvenc hirdetéskezelő alkalmazásunkat a Power Editort (magyarul: Bivaly szerkesztő) tudtuk meg az Insidefacebook cikkéből.
Leellenőriztem: tényleg. 🙂
Hasznos ráncfelvarrás
A frissítés semmilyen új hirdetés típust nem hozott, csak átszervezte a hirdetés létrehozás folyamatát, ami így kicsit érthetőbb lett.
Ugyanis első lépésben azt kérdezi tőlünk a Power Editor, hogy milyen típusú hirdetést szeretnénk létrehozni, és az összes lehetőséget be is mutatja legördülő menük segítségével.
Néhány hirdetés formátum az átszervezésnek köszönhetően kiemeltebb pozíciót kapott.
Ilyen például a csak mobil felületen megjelenő hirdetések (amit eddig is be lehetett állítani az azóta megszűnt elhelyezések menüpontban), és a videó hirdetések.
A videó hirdetések most azt jelentik, hogy a videó tartalmú posztjainkat tudjuk itt hirdetni.
A pletykák szerint azonban hamarosan a hírfolyamba automatikusan elinduló videó hirdetések érkeznek. Valószínűleg itt fogjuk tudni kezelni ezeket.
Hasznos apróság, hogy a bejegyzés alapú hirdetéseknél megmutatja az utolsó 20 bejegyzést, eddig itt csak az azonosító ismeretében tudtunk hirdetést létrehozni.
Érdekes, hogy új nevet adtak a kereső hirdetésnek, ami eddig Sponsored Result néven futott, de ez valószínűleg sokaknak nem volt egyértelmű ezért átnevezték Sponsored Search Resultsra.
Azért érdekes, mert ez a funkció a Graph Search publikus bevezetésével megszűnik. Vagy lehet, hogy még sem?
Az egyetlen új funkciója a Power Editornak a mobil telepítés hirdetések megjelenése.
Korábban ezt csak a fejlesztői felületről lehetett létrehozni, mostantól már ez is elérhető a Bivaly szerkesztőben, ráadásul megkapjuk a teljes célzási funkcionalitást.
Nekem tetszik az átszervezés, mert követhetőbb és szájbarágósabb.
Te mit gondolsz róla?