Power Editor funkció: Targeting Audiences

Gyorsabb Facebook hirdetés kezelés célzási sablonokkal

Power Editor funkció: Targeting Audiences
Újdonság a Power Editorban a Facebook hirdetés kezelés könnyítésére

A Facebook hirdetések kezelése nem túl egyszerű, főleg, ha sok hirdetést kezelsz különböző kampányokban.
A Power Editor (Bivaly szerkesztő)  kicsit segít a dolgon, ott tudsz másolgatni és beilleszteni, de ez még nem tökéletes.

A Facebook most létrehozott egy eszközt, ami segíti a dolgunkat. Ez a célzott közönség (Targeting Audience) illetve az erre épülő Audience Using Ad opció.
A bonyolult név ellenére tulajdonképpen ez azt jelenti, hogy célzási sablonokat tudunk létrehozni.
Vagyis mostantól nem kell minden egyes hirdetésnél azon gondolkodni, hogy milyen demográfiai, érdeklődési és egyéb célzásokat használunk, hanem létrehozunk célzott közönség sablonokat, és ezeket használjuk a hirdetés létrehozásnál.

Például ha a Közösségi kalandozások könyv hirdetésére szeretnék több hirdetést létrehozni különböző kreatívval, de ugyanazzal a célzással, akkor nincs más dolgom, mint egyszer beállítani egy célcsoport sablont (Célzott közönség / Targeting Audience), és azt használni ezeknél.

Célzott közönség (targeted AUdiences) létrehozás Facebook Power Editorban
A célzott közönséget a Power Editorban tudod létrehozni. Az Audiences menüpontban válaszd a Targeted opciót, állítsd be a célzást ahogy szeretnéd, és nevezd el.

Célzott közönséget az Audiences menüpontban kell, a Custom Audineces (saját közönség) beállításához hasonlóan.
A különbség, hogy itt nem kell feltölteni semmit, hanem az alap Facebook opciókat kell beállítani az igényeinknek megfelelően.

Targeted Audiences létrehozás Power Editorban
A célzásnál használhatod a korábban létrehozott saját közönségeidet is (Custom audiences)

A létrehozott célzott közönséget ezek után már csak használni kell, amire megjelenik egy új gomb a Power Editorban.

Célzott közönség kiválasztása
A célzott közönséget az Audiences menüpontban tudjuk kiválasztani.

Ha kiválasztjuk a közönséget, az adatok – szó szerinte – egy gombnyomásra megjelennek, nem kell szöszölni a beállítással.
Viszont ha akarunk tudunk változtatni rajta.

Választás közönségek között
A felugró menüben választhatsz a létrehozott közönségeid között. Ezek lehetnek célzott közönségek és saját közönségek egyaránt.

Szerintem ez egy egyszerű és jó megoldás. Nem a célzási megoldások lehetőségét bővít, nem tudunk vele pontosabban választani célcsoportot, mint a Custom Audiences esetében, de tud könnyíteni a hirdetés kezelési munkákon.
Ti mit szóltok hozzá?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük