Több termékes hirdetés már a Power Editorban is


A webáruházak fognak örülni a Facebook legújabb hirdetés megoldásának a több termékes hirdetésnek.
Bár ez a hirdetés típus (hivatalosan: Multi Product Ad) már nagyjából nyár óta létezik, de eddig csak külső partnerek hirdetésszerkesztőben lehetett használni.
Mostantól azonban a Power Editorban is. De kezdjük az elején…

Multi Product Ad. Mi ez?

A hírfolyamban (asztali és mobil) jelenik meg egy olyan hirdetési egység, amelyikben három darab lapozható képhez három darab eltérő webcím tartozik.
Vagyis ha Neked több kínálatod van, mert pl. webáruházad van, hoteled sok csomaggal, utazási irodád, stb., akkor ezeket egymás mellett is megmutathatod.

Több terméket lehet egy hirdetési blokkban megjeleníteni. Mindegyik képhez önálló link, kép címsor, leírás és kép tartozik.
Több terméket lehet egy hirdetési blokkban megjeleníteni. Mindegyik képhez önálló link, kép címsor, leírás és kép tartozik.

Értelemszerűen csak link típusú hirdetéseknél jelenik meg ez az opció.
Először ki kell választani az “Egy kép és link a hirdetésben” és a “Több kép és link a hirdetésben” opciók közül a másodikat, majd az 1,2,3 gombokra kattintva tudjuk beállítani egyenként a linkeket, képeket, címsorokat és leírásokat.

Izgalmas kombinációkat lehet így létrehozni, hiszen ha járt valaki a webáruházadban, de nem vásárolt, akkor remarketing (website audience) segítségével  megmutathatsz neki több, különböző terméket is, hátha azok felkeltik eléggé az érdeklődését.
De persze a kreativitás nem korlátozódik termékekre. Érdemes kísérletezni ezzel a lehetőséggel.

A jelentésekben is meg lehet nézni, melyik kocka hogyan teljesít. A cél (destination) szerinti bontásban meg jelenik külön, hogy melyikre mennyien kattintottak.

Több termékes hirdetés eredményeinek megjelenése a jelentések között.
Több termékes hirdetés eredményeinek megjelenése a jelentések között.

Más apró újdonsáok

A Multi Product hirdetéssel egy időben nálam a következő változások jelentek még meg:

  • a hirdetés előnézetben külön megjelenik a Feature phone (butatelefon) előnézet a Power Editorban
  • a célzások közé a behaviors/seasonal and events blokkba (magatartások/szezonális események) bekerült a “The Awards Show”, ami vélhetőleg az Oscar díj kiosztóra utal.
  • szintén a célzásoknál érdekes a demográfia, ahol az életesemények között (Life events) megjelent a Friends of upcoming birthday opció. Vagyis tudunk azoknak hirdetést megjeleníteni, akiknek valamelyik ismerősüknek közeleg a születésnapja. Szuper lehetőség. 🙂

Remek újdonságok. Mit szóltok hozzájuk? 🙂

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.