20%-os szabály ellenőrzése a hirdetés létrehozásánál

A Facebook kicsit átalakította a hirdetés kezelőben a képkezelőt, aminek egy pozitív következménye, hogy a felületen azonnal tudjuk ellenőrizni a 20%-os szabályt. Korábban is volt erre lehetőség, de ezt a külső eszközt kellet hozzá alkalmazni.

Ehhez mindössze rá kell kattintani az új linkre, és már is gyorsan végig tudjuk nézni az összes képet, amit feltöltöttünk.

Erre a gombra kell kattintani a frissített felületen, és megkapjuk az integrált képellenőrzőt
Erre a linkre kell kattintani a frissített felületen, és megkapjuk az integrált képellenőrzőt

A módszer ugyanaz, mint korábban: nekünk kell végigkattintani a képet ott, ahol szöveg van, a Facebook pedig számolja, hogy beleférünk-e a 20%-ba.

Kép ellenőrzés: jelöld ki azokat a szövegeket, amiket utólag raktál rá, a FAcebook pedig számolja, hogy hány százaléknál tartasz.
Kép ellenőrzés: jelöld ki azokat a szövegeket, amiket utólag raktál rá, a Facebook pedig számolja, hogy hány százaléknál tartasz.

Persze, ahogy azt korábban írtam, a szabály értelmezéséhez kell egy kis segítség.
Leegyszerűsítve ha valami szöveget utólag, digitálisan rakunk rá a képre, akkor azt számolni kell, ha termékfotóról van szó, akkor nem.

Ennek ellenére például ezt a fotót nem engedélyezte nekem a Facebook pár napja, és még a kérdésemre sem válaszoltak, hogy miért nem.

Az elbíráláshoz ez a korábbi cikk adhat némi támpontot.

Azt gondolom ez az ellenőrző egy jó segítség, kicsit gyorsítani fogja a munkát, bár aki még jobban gyorsítani akarja magának a munkát jobban jár, ha készít magának egy saját hálót, amit pl. Photoshopban vagy más képszerkesztő programban használ.

 

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük