A rajongóid jobban ismerik a Facebook oldalad, mint Te?

A rajongók is javasolhatnak változásokat a Facebook oldalak információival kapcsolatban. Jó ez nekünk?

A rajongók is javasolhatnak változásokat a Facebook oldalak információival kapcsolatban. Jó ez nekünk?

Ma ismét megjelent néhány Facebook oldalunk admin felületen az Audience Suggestion (közönség javaslata) menüpont.

Elsőre azt hittem, hogy itt egy új hirdetési célzási javaslatokat fogunk találni, aminek az összegyűjtött rajongói körünk tulajdonsága biztosítja a hátteret a Custom Audience-hez vagy a Lookalike Audience-hez hasonlóan.

De sajnos nem erről van szó. :-/

A rajongók javasolhatnak módosítást a Facebook oldalakhoz

Ha felmész egy idegen Facebook oldal Timeline-jára, akkor a Facebook néha feldobál egy ablakot a névjegy alatt, amelyik arra bíztat, hogy az oldal információt, illetve kategorizálását pontosítsd.

A rajongók javasolhatnak kategóriákat a Facebook oldaladhoz, Te pedig eldöntheted, hogy elfogadod-e

A rajongók javasolhatnak kategóriákat a Facebook oldaladhoz, Te pedig eldöntheted, hogy elfogadod-e

Ha valamiért úgy gondolod, hogy az oldal beállításai nem helyesek, vagy  például ez egy olyan közszereplőhöz tartozó rajongói oldal, akkor javasolhatsz új kategóriát, vagy hivatalos oldalt, amit az Audience suggestsions menüpontban fogadhat el az oldal adminja.

Így javasolhatsz információkat egy Facebook oldalhoz

Így javasolhatsz információkat egy Facebook oldalhoz

Mi lesz, ha túl sokan javasolnak egy új kategóriát?
Mi lesz ha sokan mondják egy oldalra, hogy ez egy énekes rajongói oldala?
Engedni fog a Facebook a tömeg nyomásnak, vagy mindig meghagyja a döntést az oldal tulajdonos kezében?
Mit fognak szólni a rajongók, ha az admin nem fogadja el a változásokat?
Vagy fognak egyáltalán ezzel törődni az emberek?

Ezt még nem tudni, mindenesetre korábban volt, hogy a kommunikációja alapján átkategorizált önhatalmúlag oldalakat a Facebook.

Mit gondoltok erről a funkcióról?
Szívesen veszitek, ha a rajongók javasolnak beállításokat az oldalatokhoz?

Lévai Richárd
Közösségi marketing specialista
Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is! ;-)