Szponzorált történet beállítás a Facebook hirdetésnél

Facebook hirdetés újdonságok

Szponzorált történetek változatai a Facebook hirdetésekben
Szponzorált történetek változatai a Facebook hirdetésekben

Több új lehetőséggel bővültek a hirdetési lehetőségek a Facebookon belül.

Végre elérhetjük a Szponzorált történeteket, ráadásul több beállításban, de nem csak ez változott.
Új szerkesztési lehetőség, egyszerűsített felület, gyorsabb beállítások állnak már rendelkezésünkre.

Persze több, minden változott, mint elsőre látszik.

Nézzük meg ezeket kicsit részletesebben!

A főbb változások a Facebook hirdetéseknél

  • választhatunk végre Szponzorált történetet is mint hirdetést típust
  • mostantól ki lehet választani, hogy a Facebook oldalunk melyik „menüpontjára” irányítjuk a hirdetésre kattintókat (csak alap hirdetésnél)
  • a szponzorált történet típusú hirdetésnél két altípus van: Like story és Page post story
  • a kapcsolatoknál egyszerűen szét lehet választani, hogy kiknek jelenjet meg, így például rádió gombokkal választhatjuk ki, hogy csak azoknak jelenjen meg a hirdetés, akik már rajongók, vagy azoknak akiknek még nem
  • a kapcsolatok részletes beállítása el van rejtve alapból

Amire figyelni érdemes ha hirdetni akarsz

A szponzorált történetekkel kevesebb embert tudsz elérni.
Míg az alap hirdetések esetén 2.8 millió embert ajánl fel a rendszer (13+), addig szponzortál történeteknél jóval kevesebbet ír ki. Tesztjeink szerint pár ezer és 1 millió között változik a hirdetett oldaltól és a szponzorált  történet típusától függően.
A Szponzorált történetek választása esetén a kapcsolatok beállítására nincs lehetőség, ezt a rendszer teszi meg.
Az elérhető emberek számát tekintve az egyes Szponzorált típusoknál elérhető emberek megfelelnek a sima hirdetés egyes kapcsolati típusának.
Mivel új a dolog, konkrét tapasztalatokkal még nem rendelkezünk, de biztos, hogy sok változást fognak hozni ezek az új hirdetési lehetőségek.
Facebook hirdetés célzás az FBML fülekre
Facebook hirdetés célzás az oldalak menüpontjaira
Célzás kapcsolatok alapján a Facebook hirdetéseknél
Célzási beállítás kapcsolatok alapján a Facebook hirdetéseknél

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük