Úgy tűnik ismét meghallgatott a Facebook, amikor a videó remarketing (bocs egyéni célközönség) kapcsán azt írtam, hogy a Lead hirdetésnél és a Canvas (vászon) hirdetésnél is lehetne ezt a megoldást használni.
A Lead hirdetéshez korábban megjött, most a Canvas hirdetésen van a sor.
Megjelent ugyanis néhány fiókunkban az a lehetőség, hogy az elkészített Canvas hirdetésekhez célközönségeket hozzunk létre a velük kapcsolatos aktivitás alapján.
Ez bonyolultnak hangzik, de nem az, mindjárt mutatom a részleteket.
Két lehetőségünk van a közönség generálásra:
- vásznat megnyitó emberek
- akik bármilyen hivatkozásra kattintottak a vásznon
Kiindulásnak nem rossz, bár egy olyat még el tudnék képzelni, hogy mennyi időt töltött el a Vásznon, vagy meddig nézte.
Ez a fejlesztés azért fontos, mert a Facebook a Lead hirdetést és a Canvas hirdetést egyre inkább a weboldalak mobil kiegészítőjének, sőt alternatívájának pozicionálja. Ebben a kontextusban viszont hiányzott a remarketing lehetősége. Mostantól viszont ez sem akadály, hogy landing page helyett Lead hirdetést vagy Canvas hirdetést használjunk.
Hasznos bővítést kaptunk tehát, lesz róla szó a következő Haladó hirdetési tréningünkön is.
Legközelebb mit kívánjak? 🙂