Egyéni közönség Canvas hirdetéshez

Úgy tűnik ismét meghallgatott a Facebook, amikor a videó remarketing (bocs egyéni célközönség) kapcsán azt írtam, hogy a Lead hirdetésnél és a Canvas (vászon) hirdetésnél is lehetne ezt a megoldást használni.
A Lead hirdetéshez korábban megjött, most a Canvas hirdetésen van a sor.

Megjelent ugyanis néhány fiókunkban az a lehetőség,  hogy az elkészített Canvas hirdetésekhez célközönségeket hozzunk létre a velük kapcsolatos aktivitás alapján.
Ez bonyolultnak hangzik, de nem az, mindjárt mutatom a részleteket.

 

Egyáni célközönség létrehozása Canvas (vászon) hirdetéshez. Természetesen ez is az egyéni célközönségeken belül kezdődik, ahol az Aktivitás a Facebookon opcióra kattintva jutunk el erre a felületre.
Egyéni célközönség létrehozása Canvas (vászon) hirdetéshez. Természetesen ez is az egyéni célközönségeken belül kezdődik, ahol az Aktivitás a Facebookon opcióra kattintva jutunk el erre a felületre.
Legördülő menüből ki tudjuk választani a vászont, majd azt, milyen aktviitiás alapján jön létre a célközönség
Legördülő menüből ki tudjuk választani a vászont, majd azt, milyen aktivitás alapján jön létre a célközönség

 

Két lehetőségünk van a közönség generálásra:

  • vásznat megnyitó emberek
  • akik bármilyen hivatkozásra kattintottak a vásznon

Kiindulásnak nem rossz, bár egy olyat még el tudnék képzelni, hogy mennyi időt töltött el a Vásznon, vagy meddig nézte.

Ez a fejlesztés azért fontos, mert a Facebook a Lead hirdetést és a Canvas hirdetést egyre inkább a weboldalak mobil kiegészítőjének, sőt alternatívájának pozicionálja. Ebben a kontextusban viszont hiányzott a remarketing lehetősége. Mostantól viszont ez sem akadály, hogy landing page helyett Lead hirdetést vagy Canvas hirdetést használjunk.

Hasznos bővítést kaptunk tehát, lesz róla szó a következő Haladó hirdetési tréningünkön is.
Legközelebb mit kívánjak? 🙂

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük