Fontos elem jelent meg az egyéni célközönségek létrehozásának felületén. A weboldal, az ügyféllista és az alkalmazás tevékenység mellett itt az új üdvöske: célközönség lista létrehozása Facebookos aktivitás alapján.
![Facebookos aktivitás alapján tudunk listákat építeni a hirdetésekhez](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/05/video-remarketing-letrehozas-1.jpg)
Ha rákattintunk, világossá válik a dolog, hogy ez jelen pillanatban videó remarketinget jelent.
Ami önmagában egy nagyon fontos lehetőség, hiszen ha paraméter alapján építhetünk listát a videóink segítségével:
- videókat legalább 3 másodpercig megtekintők
- videókat legalább 10 másodpercig megtekintők
- a videó legalább 25%-át megtekintők
- a videó legalább 50%-át megtekintők
- a videó legalább 75%-át megtekintők
- a videó legalább 95%-át megtekintők
Ha valamelyiket kiválasztjuk (vagy akár egyszerre többet), utána az oldalunkat kell megkeresni, azon belül pedig azt a videót, aminek a nézőit el szeretnénk újra érni (vagy éppen ki szeretnénk őket zárni).
![Jelenleg a videóink megtekintőire tudunk szűrni.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/05/video-remarketing-letrehozas-2.jpg)
Ha több videót választunk, akkor azok a felhasználók kerülnek a listára, amelyik mindenkire igaz.
A beállítások alapján pedig létrejönnek az új listák, amiket a célközönségek menüpontban meg tudunk tekinteni.
Mivel a nevet mi adjuk, érdemes beírni a videó nevét a lista nevébe vagy pedig a lista leírásába, hogy később is tudjuk, milyen felhasználókról van szó.
![Videók, amikből célközönség listát tudunk építeni.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/05/facebook-aktivitas-kozonseg-letrehozas.png)
Mire jó a videó remarketing?
A választott beállítástól függően több lehetőségünk van. Például:
- újra meghirdetni a videót azoknak, akik nem nézték elég sokáig
- új videót hirdetni azoknak, akik elég sokáig eljutottak
- weboldal kattintás vagy konverzió hirdetést futtatni azoknak, akik elég sokáig eljutottak a videóban
- stb.
Itt is szinte csak a lehetőségünk szab határt. Főleg akkor, ha más célzási lehetőségekkel is kombináljuk.
![A hirdetéslétrehozás során ki tudjuk választani a videó aktivitás listákat is, és persze ki is tudjuk őket zárni.](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2016/05/video-remarketing-hirdetes-5.jpg)
Mit lehetne még kihozni az aktivitás alapú célközönségekből?
Ez csak álmodozás, de gondoljatok bele, milyen lehetőségeket rejt, ha nem csak videó aktivitás alapon tudunk listát építeni!
Lehetne például:
- bejegyzés aktivitás alapján célozni. Látta a bejegyzést, kattintott, bármilyen aktivitást csinált vele. Erről egyébként már olvastam pletykákat.
- Lead hirdetés aktivitás alapján listát építeni. Azokból akik feliratkoztak, és azokból, akik kattintottak, de nem iratkoztak fel.
- Canvas hirdetés aktivitás lista: például azokból, akik kattintottak, és megnézték a canvas hirdetésnek mondjuk az 50%-át, vagy eltöltöttek vele legalább 30 másodpercet. Vagy azok, akik töltöttek vele időt, de nem mentek tovább a weboldalra.
Van itt lehetőség, és az, hogy a létrehozó felületen van egy tallózás gomb, talán arra utal, hogy erősen bővíteni fogják ezt a funkciót. Addig is használjuk bátran a videó aktivitás listákat, mert ezekben is óriási potenciál van.