Fejlődő dinamikus hirdetések és remarketing újdonságok

Több fontos, remarketinghez kapcsolódó újdonságot jelentett be tegnap a Facebook.

1. Dinamikus termékhirdetések Instagramhoz

Több, mint 2.5 millió egyedi terméket töltöttek már fel a hirdetők a Facebookba a termékhirdetések segítségével.

Megjelenésben nincs különbség, de a háttér nagyon fontos, hiszen a dinamikus termékhirdetéssel mindenkinek a leginkább érdekes terméket lehet megjeleníteni. Most már Instagramon is.
Megjelenésben nincs különbség, de a háttér nagyon fontos, hiszen a dinamikus termékhirdetéssel mindenkinek a leginkább érdekes terméket lehet megjeleníteni. Most már Instagramon is.

A Facebook most kiterjeszti a lehetőségeket, és ezentúl Instagramon is megjeleníthetjük az ilyen hirdetéseket. Ez technikailag csak minimális változást jelent, hiszen az elhelyezések között meg fog jelenni az Instagram is.

2. Új célzási lehetőségek remarketingben

Attól függően, hogy a látogatóink milyen viselkedést mutatnak a weboldalunkon, eltérő módon érdemes őket megszólítani. Hiszen ha valaki csak egyszer jár a weboldalon, soha többet, és az, aki újra és újra visszajön, hogy megnézzen egy terméket, más üzenet szükséges a motiválására.

Ezért ad lehetőséget a Facebook arra, hogy a szokások alapján megkülönböztessük a látogatóinkat úgy, hogy új szűréseket vezet be a website audience (remarketing) célzásnál:

  • gyakoriság: milyen sűrűn történik meg az esemény, például egy aloldal meglátogatása
  • időtartam: mennyi ideig történik meg az esemény, például mennyi időt tölt el a látogató a teljes weboldalon, vagy egy aloldalon
  • dátum tartomány: az az időszak, ami érdekli a látogatót, például egy szobafoglalás esetén
  • teljes költés: a teljes összeg, amit egy személy elköltött nálunk.
  • eszköz: különböző okostelefon típusok, asztali gépek alapján is lehet szegmentálni

Nagyon kifinomult módon fogjuk tudni megkülönböztetni a látogatókat ezekkel az új szűrésekkel. A funkciót fokozatosan élesíti a Facebook a hirdetőknek. Először API-n és Power Editoron keresztül lesz használható.

3. Dinamikus hirdetések utazási piacra

Hotelek, utazási irodák használhatják ki ezt a speciális lehetőséget, amivel az utazók szokásai alapján indíthatnak majd dinamikus hirdetéseket. Ha valaki jár egy weboldalon, de nem foglal szobát, vagy repülőjegyet vásárol, de szállást nem, akkor őket újabb ajánlatokkal lehet megszólítani.
Például desztináció, vagy az utazás tervezett ideje alapján.

Speciális, utazáshoz köthető információk alapján lehet dinamikus hirdetést létrehozni az utazási piac szereplőinek
Speciális, utazáshoz köthető információk alapján lehet dinamikus hirdetést létrehozni az utazási piac szereplőinek

Az alap itt is a Facebook pixel, és annak az utazáshoz köthető paraméterei.
Ezen felül a hoteleknek, utazási irodáknak lehetőségük lesz termékkatalógusba tölteni az ajánlataikat.
A Facebook jelenleg néhány kiválasztott partnerrel teszteli ezt a megoldást. Bővebb leírásokat itt és itt olvashattok a témáról.

A remarketing egyre erősebb lehetőség a Facebooknál, az új funkciók segítségével még többet kihozhatunk majd belőle.

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük