A Facebook egyre kifinomultabb megoldásokkal segíti a hirdetők munkáját. Most is pár ilyet gyűjtöttem össze.
Fejlett párosítás a Facebook pixelben
Lehetőségünk van arra, hogy a Facebook pixelt adatok átadására használjuk.
Ha például tudjuk a weboldal látogató nevét, e-mail címét, telefonszámát, stb., például amikor bejelentkezett a webáruházunkba, akkor át tudjuk ezeket adni a Facebooknak.
Az átadott adatokat – szokás szerint- még a böngésző elkódolja, így nem viszünk be a Facebookba új neveket és e-mail címeket. További információ a témáról itt.
Egyéni célközönség Lead hirdetésből
A videóremarketing (tevékenység alapú egyéni célközönség) kapcsán írtam, hogy ennek mintájára milyen jó lenne ha például a Lead hirdetéseink alapján is tudnánk listákat létrehozni.
Úgy tűnik a Facebooknál olvasság a blogot, mert ezt megkaptuk. 🙂
Az aktivitás alapú célközönség létrehozást választva új lehetőséget találunk, ahol a Lead hirdetéshez kapcsolódó tevékenység alapján hozhatunk létre listákat. Ki kell választanunk az űrlapot, ami az alapja lesz a listának, utána pedig a következő tevékenységek állnak rendelkezésünkre:
- bárki, aki megnyitotta az űrlapot
- akik megnyitották az űrlapot, de nem iratkoztak fel
- akik megnyitották és feliratkoztak
Azt hiszem ezzel nagyjából az utolsó szöget is beverte a Facebook a legtöbb adatbázis építő landing page koporsójába.
Jöhet a canvas hirdetés alapú célközönség srácok! -)