A Facebookon több, mint 50 millió aktív oldalon kommunikálnak a cégek.
A kommunikáció intenzitását jól mutatja, hogy havonta 2.5 milliárd üzenetet írnak az oldalakon keresztül a cégeknek. Ez a szám megduplázódott egy év alatt a Facebook közleménye szerint.
Éppen ideje volt, hogy az üzenetek kezeléséhez készítsenek egy használható megoldást, és a jelek szerint ez elég jól sikerült.
Az oldalakhoz tartozó üzenet kezelő funkciók nagy része ugyanis megújult.
Új üzenetkezelés
A leglátványosabb maga az üzenet kezelés, ahol szervezett formában tudjuk kezelni az oldalakra érkező üzeneteket.
A leghasznosabb része talán az, hogy a jobb oldalra bekerült egy áttekintő nézet arról az emberről, akivel éppen beszélgetnek az oldal adminisztrátorai. Így jól át lehet tekinteni a közös múltat. Mondjuk egy dolog sajnos hiányzik belőle, amit pont a múlt heti Page plugin frissítés tenne indokolttá: nem tudjuk, melyik felületről érkezett az üzenet. A Facebookon írta, vagy a weboldalunkon? Reméljük ez frissül, de ettől függetlenül nagyon jó kis felületet kaptunk, mert van itt minden: kulcsszavas rendezés, távolmaradás választás, automatikus válasz üzenetek, stb.
Válaszidő kijelzés a mi igényeink szerint
Ehhez kapcsolódóan megújult az oldalak válaszidejét mutató információk kezelése is.
Korábban csak a Facebook által kalkulált átlagos idő jelent meg, ma már választhatunk, mit szeretnénk mondani magunkról.
Ez praktikus, hiszen így jól lehet kommunikálni az üzenetet írókkal, hogy mire számíthatnak.
Áttekinthetőbb hozzászólás kezelés
Változik az értesítések kezelése is.
Új kezelő felületet kapunk, ahol a hozzászólásokat egy helyen tudjuk kezelni, ami valljuk be, praktikus dolog.
Egyre több vásárlóinál jelenik meg az ügyfélszolgálat iránti igény a Facebookon, ezért nagyon hasznosak ezek a funkciók.
Ti mit szóltok hozzájuk?