Új üzenet és értesítés kezelés a Facebook oldalaknál

A Facebookon több, mint 50 millió aktív oldalon kommunikálnak a cégek.
A kommunikáció intenzitását jól mutatja, hogy havonta 2.5 milliárd üzenetet írnak az oldalakon keresztül a cégeknek. Ez a szám megduplázódott egy év alatt a Facebook közleménye szerint.

Éppen ideje volt, hogy az üzenetek kezeléséhez készítsenek egy használható megoldást, és a jelek szerint ez elég jól sikerült.
Az oldalakhoz tartozó üzenet kezelő funkciók nagy része ugyanis megújult.

Új üzenetkezelés

A leglátványosabb maga az üzenet kezelés, ahol szervezett formában tudjuk kezelni az oldalakra érkező üzeneteket.

Már-már CRM rendszerekkel felérő funkciókat kapott a Facebook új üzenet kezelője
Már-már CRM rendszerekkel felérő funkciókat kapott a Facebook új üzenet kezelője

A leghasznosabb része talán az, hogy a jobb oldalra bekerült egy áttekintő nézet arról az emberről, akivel éppen beszélgetnek az oldal adminisztrátorai. Így jól át lehet tekinteni a közös múltat. Mondjuk egy dolog sajnos hiányzik belőle, amit pont a múlt heti Page plugin frissítés tenne indokolttá: nem tudjuk, melyik felületről érkezett az üzenet. A Facebookon írta, vagy a weboldalunkon? Reméljük ez frissül, de ettől függetlenül nagyon jó kis felületet kaptunk, mert van itt minden: kulcsszavas rendezés, távolmaradás választás, automatikus válasz üzenetek, stb.

Válaszidő kijelzés a mi igényeink szerint

Ehhez kapcsolódóan megújult az oldalak válaszidejét mutató információk kezelése is.
Korábban csak a Facebook által kalkulált átlagos idő jelent meg, ma már választhatunk, mit szeretnénk mondani magunkról.
Ez praktikus, hiszen így jól lehet kommunikálni az üzenetet írókkal, hogy mire számíthatnak.

A beállítások között eldönthetjük, milyen tájékoztatást adjon a Facebook
A beállítások között eldönthetjük, milyen tájékoztatást adjon a Facebook

Áttekinthetőbb hozzászólás kezelés

Változik az értesítések kezelése is.
Új kezelő felületet kapunk, ahol a hozzászólásokat egy helyen tudjuk kezelni, ami valljuk be, praktikus dolog.

Sokkal áttekinthetőbb az új komment kezelő felület
Sokkal áttekinthetőbb az új komment kezelő felület

Egyre több vásárlóinál jelenik meg az ügyfélszolgálat iránti igény a Facebookon, ezért nagyon hasznosak ezek a funkciók.
Ti mit szóltok hozzájuk?

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük