A Facebookon több, mint 50 millió aktív oldalon kommunikálnak a cégek.
A kommunikáció intenzitását jól mutatja, hogy havonta 2.5 milliárd üzenetet írnak az oldalakon keresztül a cégeknek. Ez a szám megduplázódott egy év alatt a Facebook közleménye szerint.
Éppen ideje volt, hogy az üzenetek kezeléséhez készítsenek egy használható megoldást, és a jelek szerint ez elég jól sikerült.
Az oldalakhoz tartozó üzenet kezelő funkciók nagy része ugyanis megújult.
Új üzenetkezelés
A leglátványosabb maga az üzenet kezelés, ahol szervezett formában tudjuk kezelni az oldalakra érkező üzeneteket.
![Már-már CRM rendszerekkel felérő funkciókat kapott a Facebook új üzenet kezelője](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2015/12/facebook-oldal-uzenet-kezeles.jpg)
A leghasznosabb része talán az, hogy a jobb oldalra bekerült egy áttekintő nézet arról az emberről, akivel éppen beszélgetnek az oldal adminisztrátorai. Így jól át lehet tekinteni a közös múltat. Mondjuk egy dolog sajnos hiányzik belőle, amit pont a múlt heti Page plugin frissítés tenne indokolttá: nem tudjuk, melyik felületről érkezett az üzenet. A Facebookon írta, vagy a weboldalunkon? Reméljük ez frissül, de ettől függetlenül nagyon jó kis felületet kaptunk, mert van itt minden: kulcsszavas rendezés, távolmaradás választás, automatikus válasz üzenetek, stb.
Válaszidő kijelzés a mi igényeink szerint
Ehhez kapcsolódóan megújult az oldalak válaszidejét mutató információk kezelése is.
Korábban csak a Facebook által kalkulált átlagos idő jelent meg, ma már választhatunk, mit szeretnénk mondani magunkról.
Ez praktikus, hiszen így jól lehet kommunikálni az üzenetet írókkal, hogy mire számíthatnak.
![A beállítások között eldönthetjük, milyen tájékoztatást adjon a Facebook](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2015/12/facebook-valaszido-valasztas.png)
Áttekinthetőbb hozzászólás kezelés
Változik az értesítések kezelése is.
Új kezelő felületet kapunk, ahol a hozzászólásokat egy helyen tudjuk kezelni, ami valljuk be, praktikus dolog.
![Sokkal áttekinthetőbb az új komment kezelő felület](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2015/12/facebook-oldal-komment-kezeles-ertesites.jpg)
Egyre több vásárlóinál jelenik meg az ügyfélszolgálat iránti igény a Facebookon, ezért nagyon hasznosak ezek a funkciók.
Ti mit szóltok hozzájuk?