Már sok pletykát olvastam a Facebook oldalak borító fotóján megjelenő call to action gomb hirdetési lehetőségről.
Most végre élőben sikerült kipróbálni, ráadásul kétszer. Először és utoljára. 🙂
Élőben ugyanis kiderült, hogy ez nem más, mint az call to action gombbal ellátott, egyszerűsített link hirdetés.
Nagyon jó, hogy erre is kínál egyszerűsített megoldást a Facebook, de a helyzet az, hogy kézzel létrehozni megint jobb, mert több lehetőséget biztosít. Ráadásul nem is tart sokkal tovább.
De nézzük, mik a lehetőségeink a borító fotó call to action gombjánál!
Ha megnyomod a gombot, ismerős felület jön be.
A website promóció és a lájk gyűjtő hirdetés is hasonló felület.
Pár dolgot tudunk változtatni, de a legfontosabb dolgokat nem.
Amit tudunk csinálni:
- egyedi címsor
- egyedi kép
- korlátozott földrajzi, életkor és érdeklődés alapú célzás
- napi költségkeret beállítás
Amit nem tudunk :
- egyedi hírfolyam szöveg
- call to action gomb szövegének megváltoztatása
- konverziós pixel választás (gondolom ezt később bevezetik)
- részletes célzások (pontos földrajzi, viselkedés, kapcsolódás, stb. mind hiányzik)
- elhelyezés választás
- licit típus választás
Sok minden hiányzik tehát, éppen ezért azt javaslom, ha call to action gombot tartalmazó hirdetés szeretnél (ami megéri egyébként), akkor készíts sima weboldal kattintás hirdetést, ahol sokkal több dolgot be tudsz állítani.