Szeretnéd a vevőidet elérni Facebookon? Esetleg egy rendezvényed résztvevőit, vagy a hírlevél feliratkozóidat?
Erre találta ki a Facebook a saját közönség (custom audience) célzásának lehetőségét a hirdetésekhez.
Ez a funkció régóta elérhető és nagyon sok esetben jó eredményeket hozott, de csak a Fejlett szerkesztőben (Power Editor) tudtuk elérni teljes egészében.
Azonban a Facebook mostantól a webes hirdetéskezelőben is elérhetővé teszi a saját közönség létrehozását, ráadásul a csv feltöltés mellett közvetlenül Mailchimpből is tudunk adatokat bevinni a rendszerbe.
Ha többet szeretnél tudni a saját közönség célzásról, kattints ide!
A saját közönség célzásra épül a hasonló közönség célzás is, amiről itt kaphatsz több információt.
A saját közönség használatának kiterjesztését az Egyesült Államokban kezdi a Facebook, de néhány héten belül minden hirdető tudja használni ezt a lehetőséget a webes hirdetéskezelőből is, addig is irány a Power Editor! 🙂