A Facebook hirdetéseknél eddig is fontos volt az, hogy teszteljük a kreatívot, hiszen így tudunk optimalizálni. Ez gyakorlatban eddig azt jelentette, hogy létrehoztunk egy hirdetést, azt elkezdtük duplikálni és változtatni.
Ezt a folyamatot egyszerűsítette most le nekünk a Facebook néhány hirdetés esetében.
Mostantól ugyanis egy hirdetéshez 6 db képet egyszerre is fel tudunk tölteni, aminek az lesz az eredménye, hogy a Facebook létrehoz nekünk 6 db hirdetést ugyanazzal a szöveggel és beállítással, de eltérő képekkel.
Praktikus dolog, kicsit megkönnyíti a munkát, ha csak a képeket akarjuk tesztelni.
Ez a funkció jelenleg csak az alap hirdetéslétrehozó felületben van, a Power Editorban nincs ilyen, hiszen ott a amúgy is könnyű létrehozni a variációkat.
Ami még érdekes, hogy eboldalra mutató hirdetéseknél nem ajánlja fel a több kép hozzáadást ( nekem? még?), csak a Facebookon belülre mutató olyan hirdetéseknél, amik a jobb oldali hasábban (RHS) jelennek meg.
Mivel több hirdetést hoz létre a Facebook, és köztük osztja el a napi büdzsét, így a lájkolást jól lehet tesztelni, de amikor a konverziókövetést akartam beállítani, akkor megint a Power Editorhoz kellett nyúlni, így jelenleg ez egy félmegoldásnak tűnik.
Aki nem Power Editort használ, annak nagyon megkönnyíti az életét ez a megoldás, látszik, hogy a Facebook a hirdetők kedvében próbál járni az újdonságaival. Próbáljátok ki, és meséljétek el a tapasztalatitokat!