Képek tesztelése néhány gombnyomással a hirdetéseknél

Egyszerű A/B teszt Facebook hirdetésnél

Képek tesztelése néhány gombnyomással a hirdetéseknél
Képek tesztelése néhány gombnyomással a hirdetéseknél

A Facebook hirdetéseknél eddig is fontos volt az, hogy teszteljük a kreatívot, hiszen így tudunk optimalizálni. Ez gyakorlatban eddig azt jelentette, hogy létrehoztunk egy hirdetést, azt elkezdtük duplikálni és változtatni.

Ezt a folyamatot egyszerűsítette most le nekünk a Facebook néhány hirdetés esetében.
Mostantól ugyanis egy hirdetéshez 6 db képet egyszerre is fel tudunk tölteni, aminek az lesz az eredménye, hogy a Facebook létrehoz nekünk 6 db hirdetést ugyanazzal a szöveggel és beállítással, de eltérő képekkel.

Praktikus dolog, kicsit megkönnyíti a munkát, ha csak a képeket akarjuk tesztelni.

Maximum 6 db képet tudunk feltölteni, de csak egy hirdetési szöveget.
Maximum 6 db képet tudunk feltölteni, de csak egy hirdetési szöveget.

Ez a funkció jelenleg csak az alap hirdetéslétrehozó felületben van, a Power Editorban nincs ilyen, hiszen ott a amúgy is könnyű létrehozni a variációkat.
Ami még érdekes, hogy eboldalra mutató hirdetéseknél nem ajánlja fel a több kép hozzáadást ( nekem? még?), csak a Facebookon belülre mutató olyan hirdetéseknél, amik a jobb oldali hasábban (RHS) jelennek meg.

Minden kép variációnak önálló hirdetés jön létre, így könnyen lehet követni az eredményeket.
Minden kép variációnak önálló hirdetés jön létre, így könnyen lehet követni az eredményeket.

Mivel több hirdetést hoz létre a Facebook, és köztük osztja el a napi büdzsét, így a lájkolást jól lehet tesztelni, de amikor a konverziókövetést akartam beállítani, akkor megint a Power Editorhoz kellett nyúlni, így jelenleg ez egy félmegoldásnak tűnik.

Aki nem Power Editort használ, annak nagyon megkönnyíti az életét ez a megoldás, látszik, hogy a Facebook a hirdetők kedvében próbál járni az újdonságaival. Próbáljátok ki, és meséljétek el a tapasztalatitokat!

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük