Hasonló? De mihez?
Olyanhoz, amit korábban Te határoztál meg!
Az új funkció, amit tesztel a Facebook ebben segít.
Feltöltesz egy általad jól meghatározott közönséget az egyedi közönségek (Custom Audience) funkcióval.
Majd a Facebook a listádon szereplő porfil alapján keres más hasonló érdeklődésű embereket.
A logika érthető: a Facebook „mindent tud” a felhasználók érdeklődéséről.
Ha mi megadunk egy csoportot, akiket máshol gyűjtöttünk össze, és nekünk valamiért fontosak, akkor az ő virtuális profiljuk alapján a Facebook tud hasonló érdeklődésű embereket találni nekünk.
A Google-né is van hasonló megoldás egyébként, ott a remarketing listák alapján keres nekünk hasonló, releváns közönségeket a rendszer.
A Power Editorban igénybe vehető szolgáltatást egyelőre szűk körben tesztelik, de néhány nagyon ígéretes eredményt már megszellőztettek.
Reméljük mi is hamarosan tesztelni tudjuk ezt a megoldást.