Új segítség a Meta hirdetések részletes célzásához

Miközben mindent eluralnak az Advantage+ megoldások, és lassan már alig tudunk eljutni a hirdetések kézi beállításához, a manuális megoldások is fejlődnek.

Legalábbis most ez történt: a részletes célzás beállításnál kaptunk egy hasznos apróságot.

Akár az Advantage+ célzás Ajánlott beállításait hasznod, akár a manuális célzásokat, találkozni fogsz a panelen két új füllel a javaslatoknál: Relevancia és Méret.

Mindkettő elég egyértelmű: a rendszer által javasolt célcsoportok közötti válogatást könníti.
Az egyiknél annak alapján rendezi sorban a javaslatokat, hogy mennyire relevánsak a fiókodra, illetve a korábban kiválasztott célzásokra, a másiknál pedig a méret alapján.

Alapvetően nem ezen fog múlni a kampányod sikere, de a munkádat megkönnyítheti, és adhat egy kis reményt azzal kapcsolatban is, hogy van még jövője a manuális beállításoknak a hirdetéseknél.

Pedig nincs. 🙂