Ismét rengeteg új Instagram és a Facebook hirdetés funkció vált elérhetővé. Összegyűjtöttem ebbe a cikkbe a legújabbakat, nehogy lemaradj róluk, az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webináriumon pedig részletesen megbeszéljük, melyiket mikor (és mikor nem!) érdemes használni. De lássuk először a listát!
- Tailored sales campaign: tulajdonképpen ez a sales kampányok egy leegyszerűsített verziója, ahol egy oldalon tudod beállítani a legfontosabb elemeket, cserébe több automatizmust alapértelmezett. Ez tulajdonképpen a sales kampányok Boost posztja, annak ellenére, hogy a Hirdetéskezelőben hozzuk létre.
2. Advantage custom audience: az egyéni célközönségek következő verziójáról beszélünk, ahol egy mesterséges intelligencia segít abban, hogy a remarketing hirdetéseseink eredményesebbek legyenek. Egy kicsit a hasonmás közönség és az egyéni célközönség összeolvadásáról van szó. Mire és kinek lesz ez jó? Beszélni fogunk róla az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webináriumon!
3. AR élmény alapú célközönség: azok, akik rendszeresen használnak kiterjesztett valóság effektet, hasznos eszközt kaptak. Ennek segítéségével könnyen utolérhetik azokat akik használták a kiterjesztett valóság élményeiket, így azok könnyebben az értékesítési folyamat részévé tudnak válni.
4. Flexibilis lead hirdetés: ha nem tudod eldönteni, űrlappal vagy Messenger beszélgetéssel gyűjtenéd be a Lead-eket, ezt kitalálja helyetted a rendszer, és mindenkinek azt a formátumot mutatja meg, amit a legszívesebben használ.
5. Konverzióra optimalizált Lead hirdetések: ha összekötöd a Lead hirdetésedet a CRM rendszereddel, és visszavezeted a konverziókat, akkor nem csak azt tudod meg, ki iratkozott fel az űrlapon, hanem azt is, hogy az összegyűjtött célcsoport mekkora része az, aki később konvertált is. Nagyon ígéretes megoldás.
6. Lead hirdetésbe ágyazott letölthető űrlapok: a Lead magnet kampányok nagyon praktikus megoldása, az, ha az ígért ebookot, kutatást, kupont, azonnal meg tudják kapni a feliratkozók. Ezt oldja meg ez a megoldás, hiszen a feliratkozás után már a köszönő felületen le tudják tölteni amit ígértünk.
7. Hívás hirdetések: sok cégnél fontos eleme a folyamatnak az, hogy az ügyfelek hívják őket. Ezt lehet megsokszorozni a Hívás hirdetések újdonságaival, amiről itt olvashatsz részletesen, és amiről beszélni fogunk az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webináriumon is.
8. Új hirdetés elhelyezés az Instagram Explore feedben: a fiatalok egyre szívesebben használják Instagramon a Felfedező felületet. Itt tudunk hirdetéseket megjeleníteni.
9. Multi advertiser ads: ha engeded Instagramon több másik hirdető mellett jelenik meg a hirdetésed a feedben. Ez egy olyan felület, amelyikben vízszintesen tudsz görgetni, és a mesterséges intelligencia válogatja össze, ki kerül ki mellé.
Ezek nagyrésze olyan, ami már elérhető a legtöbb hirdetési fiókban, ezért érdemes megvizsgálni, hogyan tudják támogatni az üzleti céljainkat. Ebben fog segíteni az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webinárium, ahol mindezt a gyakorlati oldalról fogjuk megnézni. Jelentkezz most, ha szeretnéd felpörgetni a közösségi marketinedet!