Ismét rengeteg új Instagram és a Facebook hirdetés funkció vált elérhetővé. Összegyűjtöttem ebbe a cikkbe a legújabbakat, nehogy lemaradj róluk, az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webináriumon pedig részletesen megbeszéljük, melyiket mikor (és mikor nem!) érdemes használni. De lássuk először a listát!
- Tailored sales campaign: tulajdonképpen ez a sales kampányok egy leegyszerűsített verziója, ahol egy oldalon tudod beállítani a legfontosabb elemeket, cserébe több automatizmust alapértelmezett. Ez tulajdonképpen a sales kampányok Boost posztja, annak ellenére, hogy a Hirdetéskezelőben hozzuk létre.
2. Advantage custom audience: az egyéni célközönségek következő verziójáról beszélünk, ahol egy mesterséges intelligencia segít abban, hogy a remarketing hirdetéseseink eredményesebbek legyenek. Egy kicsit a hasonmás közönség és az egyéni célközönség összeolvadásáról van szó. Mire és kinek lesz ez jó? Beszélni fogunk róla az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webináriumon!
3. AR élmény alapú célközönség: azok, akik rendszeresen használnak kiterjesztett valóság effektet, hasznos eszközt kaptak. Ennek segítéségével könnyen utolérhetik azokat akik használták a kiterjesztett valóság élményeiket, így azok könnyebben az értékesítési folyamat részévé tudnak válni.
![](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2022/10/ar-egyenei-celkozonseg.jpg)
4. Flexibilis lead hirdetés: ha nem tudod eldönteni, űrlappal vagy Messenger beszélgetéssel gyűjtenéd be a Lead-eket, ezt kitalálja helyetted a rendszer, és mindenkinek azt a formátumot mutatja meg, amit a legszívesebben használ.
5. Konverzióra optimalizált Lead hirdetések: ha összekötöd a Lead hirdetésedet a CRM rendszereddel, és visszavezeted a konverziókat, akkor nem csak azt tudod meg, ki iratkozott fel az űrlapon, hanem azt is, hogy az összegyűjtött célcsoport mekkora része az, aki később konvertált is. Nagyon ígéretes megoldás.
![](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2022/10/lead-hirdetes-konverzio-crm.jpg)
6. Lead hirdetésbe ágyazott letölthető űrlapok: a Lead magnet kampányok nagyon praktikus megoldása, az, ha az ígért ebookot, kutatást, kupont, azonnal meg tudják kapni a feliratkozók. Ezt oldja meg ez a megoldás, hiszen a feliratkozás után már a köszönő felületen le tudják tölteni amit ígértünk.
![](https://kozossegikalandozasok.hu/wp-content/uploads/2022/10/lead-hirdetes-letoltheto.jpg)
7. Hívás hirdetések: sok cégnél fontos eleme a folyamatnak az, hogy az ügyfelek hívják őket. Ezt lehet megsokszorozni a Hívás hirdetések újdonságaival, amiről itt olvashatsz részletesen, és amiről beszélni fogunk az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webináriumon is.
8. Új hirdetés elhelyezés az Instagram Explore feedben: a fiatalok egyre szívesebben használják Instagramon a Felfedező felületet. Itt tudunk hirdetéseket megjeleníteni.
9. Multi advertiser ads: ha engeded Instagramon több másik hirdető mellett jelenik meg a hirdetésed a feedben. Ez egy olyan felület, amelyikben vízszintesen tudsz görgetni, és a mesterséges intelligencia válogatja össze, ki kerül ki mellé.
Ezek nagyrésze olyan, ami már elérhető a legtöbb hirdetési fiókban, ezért érdemes megvizsgálni, hogyan tudják támogatni az üzleti céljainkat. Ebben fog segíteni az Instagram és Facebook Hirdetéskezelés Szuperhatékonyan webinárium, ahol mindezt a gyakorlati oldalról fogjuk megnézni. Jelentkezz most, ha szeretnéd felpörgetni a közösségi marketinedet!