5 hasznos újdonságok LinkedIn oldalaknak

Egyre több hasznos aprósággal teszi könnyebbé a LinkedIn a cégek életét. Nézzük, mik a legújabb funkviók!

1. Poszt sablonok kattintható linkkel

Nincs egyedi fotód és hirtelen kell posztolni?
Semmi gond, van egy csomó poszt sablon, amiből válogathatsz, nagyjából úgy, mint a Facebookon. Itt egy kicsit több testreszabási lehetőséged van, mert még a betűtípust is megváltoztathatod.
Ráadásul az így létrehozott képre linket is rakhatsz (ahogy a privát profilnál is.)

2. Érdeklődő űrlap az oldalaknak

A LinkedIn oldalad tetejére rögzíthetsz egy Lead űrlapot, ami segít a potenciális célcsoportod elérhetőségét összegyűjteni.
Négy Call to action közül tudsz választani, ez lesz a gomb felirata, meghatározhatsz egy címsort és egy leírást, valamint meg kell adni az Adatkezelési tájékoztatód linkjét is. Az így összegyűjtött lead-eket csv-ben tudod letölteni vagy valamilyen automatizáló megoldással (pl. Zapier tudod továbbvinni a saját rendszeredbe.)

3. Kiemelt hozzászólások

Ide is megérkezett a hozzászólások felülre rögzítésének a lehetősége. Ezzel nyilván az értékes kommenteket lehet kiemelni, akár mi írtuk, akár nem. Hasznos lehet ez akkor is, ha valaki szereti az első hozzászólásba rakni a linket, hiszen így biztos mindenkinek fent lesz. De bármilyen más, értékes hozzászólást is ki lehet emelni.

4. Válasz cégként

A kommentekben történő kommunikációt segíti, hogy cégként is tudsz válaszolni bármelyik feedben megjelenő posztra. A megoldás itt is hasonlít a Facbookra: a hozzászólás mező előtt látod annak a profilnak a képét, akinek a nevében éppen kommunikálsz. Csak rá kell kattintani és meg is tudod változtatni.

5. Céges kötelezettségvállalások

Az oldalra kiemelhetsz maximum 5 céges kötelezettségvállalást. Olyanokat, mint:

  • Sokszínűség, méltányosság és befogadás
  • Karrier, fejlődés és tanulás,
  • Munka-magánélet egyensúlya
  • Társadalmi hatás
  • A környezeti fenntarthatóság

Ha ezeket rögzíted, hozzájuk kapcsolhatod azokat a linkeket, díjakat, amik a témához kapcsolódnak.
Azoknak a cégeknek, akik kiemelten figyelnek a társadalmi szerepvállalásra, kifejezetten hasznos ez a megoldás.

Neked melyik megoldás tetszik a legjobban?